Hallo, ik ben op zoek naar een vakantie voor 4 personen met een verzorgpony voor mijn dochter van 13. Liefst omgeving Groningen. Ik heb al heel veel gezocht en gevonden op internet maar niet in Groningen! Wie helpt ons?
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 31-01-20 15:10
In Groningen zelf zal wellicht ook niet veel zitten maar Drenthe is dicht bij en daar heb je meerdere plekken waar dat kan. Wij zijn meerdere keren naar camping de Reeenwissel in Hoogersmilde geweest. Erg leuk voor kinderen en paard kan mee.
ansmerle
Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-20 15:14
Hoi, bedankt voor je reactie. Als Groningen niet lukt dan lijkt me die camping inderdaad heel erg leuk. Bedankt voor je snelle reactie.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 31-01-20 15:18
Is echt leuk, en het mooiste is dat ze met de pony ook aan kan sluiten bij de lessen, of mee rijden met een groep die op buitenrit gaat. En mochten jullie zelf geen tent of caravan hebben, je kan ook daar iets huren.
O dat had ik niet begrepen. Ik dacht dat de pony mee ging. In dat geval is de Reeenwissel ook geschikt, wel op tijd reserveren ivm de lessen en buitenritten. Je krijgt geen vaste pony, maar ze hebben alleen maar leuke paarden en pony's