Ik ben op zoek naar een adresje waar je met je eigen paard op vakantie kan, maar waar ook de mogelijkheid is om een extra paard te huren (zonder begeleiding).
Iemand enig idee? Mag in heel Nederland!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ElCamino schreef:Zonder begeleiding wordt lastig wanneer ze je niet kennen.
Maar Koren tot Manen in Kootwijk is erg leuk!!!
Mirjam is een heel leuk mens en ze hebben erg leuke paarden.
Ze heeft een B&B dus ontbijten kan, avond eten kun je in Kootwijk bij bv 't Hilletje of de Brinkhof.

xMagnum schreef:Bij het Fjordenpaard in Drenthe kan je als het goed is je paard "stallen" voor vakantie en je kan er sowieso paarden huren zonder begeleiding
Om de hoek zit het Ronostrand, een camping waar ze ook stacaravans en bungalows verhuren.
xMagnum schreef:Citaat:Fjordenpaard ben ik 2x op kamp geweest!
Maar de Fjordenpaard-paarden weten precies waar ze mogen rennen en kunnen dan wat onrustig worden, en m'n mams is toch wat meer van een wat rustigere rit
Ze hebben ook veel rustige paarden die dit niet doen hoor haha
(ik zou m'n eigen paard ook niet bij FP stallen voor een vakantie trouwens, maar dat terzijde) witroosje schreef:Ze luisteren ook wel, maar ze weten het precies en worden het eerste stuk echt wel onrustig. Eenmaal daar voorbij en ze snappen dat ze niet mogen is het ook klaar, maar de paden waar ze galloperen zijn best lang en je kan daar niet draven of een rustige galop doen dan, want dan zijn ze wel weg![]()
Daarnaast is m'n moeder is gewoon niet het type dat daar van houdt, dus we gaan liever naar een "normale" stal(ik zou m'n eigen paard ook niet bij FP stallen voor een vakantie trouwens, maar dat terzijde)