Zoektocht naar cap

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

L_iek

Zoektocht naar cap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-20 19:58

Ik heb een hele leuke cap met glitters, ziet er leuk uit maar dat ding is bloedheet. Zelfs in de kou zweet ik mijzelf kapot en lijk ik op een tomaat. Ik ben nu dus op zoek naar , misschien een minder mooie, cap die lekker lucht doorlatend is.

Wat ik zoek is dus een cap, liefst een blauwe, maar andere neutrale kleuren zijn ook prima die dus echt niet warm is.

Wie o wie heeft de beste tip? Ik wil er trouwens best wel wat aan uitgeven maar caps van 1000 euro gaan te ver.

Anoniem

Re: Zoektocht naar cap

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-20 20:09

Ik heb veel caps gehad en versleten, maar ik durf nu wel te zeggen dat ik verkocht ben aan KEP... Midden in de zomer 4 uur rijden, maar ik kom er niet met een bezweet hoofd af hoor!

Met mijn Charles Owen had ik altijd een mega warm zweet hoofd... Dat is nu echt verleden tijd.

Jolijn15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 16:53

Ik heb een HV polo cap. Hij heeft echt een fijne pasvorm en ik heb tot nu toe nog geen zweet hoofd gehad. Bij mijn eerdere caps heb ik dat wel echt vaak gehad.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 17:33

prugelpiet schreef:
Ik heb veel caps gehad en versleten, maar ik durf nu wel te zeggen dat ik verkocht ben aan KEP... Midden in de zomer 4 uur rijden, maar ik kom er niet met een bezweet hoofd af hoor!

Met mijn Charles Owen had ik altijd een mega warm zweet hoofd... Dat is nu echt verleden tijd.

Als het budget het toe laat inderdaad absoluut KEP
Met korting zul je rond een bedrag van rond de 450-500 uitkomen voor een beetje een normale.
Absoluut zijn geld waard in mijn ogen

Manny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 17:55

Gewoon gaan passen, het is vanaf de computer niet te zeggen wat goed gaat zitten. Ik had mijn oog laten vallen op samshield bleek deze niet te passen (net als Kep trouwens).

Sharonaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 18:07

Idd gewoon vanalles gaan passen.
Ik wilde heel graag een kep italia of een samshield, dus zou nog dilemma worden. Heb ze gepast en kep italia past totaal kwa vorm niet bij mijn hoofd, samshield daarin tegen zat als gegoten.

Dus zou gewoon even wat zaken langsgaan en passen. Ik heb bij heel veel merken dat ik een champignon effect krijg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 19:43

Sharonaa_ schreef:
Idd gewoon vanalles gaan passen.
Ik wilde heel graag een kep italia of een samshield, dus zou nog dilemma worden. Heb ze gepast en kep italia past totaal kwa vorm niet bij mijn hoofd, samshield daarin tegen zat als gegoten.

Dus zou gewoon even wat zaken langsgaan en passen. Ik heb bij heel veel merken dat ik een champignon effect krijg.

Grappig. Ik wilde graag Samshield maar KEP zat vele malen beter :D

Overigens begint KEP met hun standaard model bij 300 euro dacht ik, dus 400-500 is overdreven :)

Change3x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 19:50

Ik zweer bij Samshield. Ik ken niks fijners. :D

Organa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 20:00

Ik heb een Samshield! Echt een ontzettend fijne cap. Nooit een te warm of koud hoofd en zit heerlijk :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-20 20:20

Ik heb een decathlon cap. Donkergrijze met cognac bandjes. Ik leef zowat in die cap. Absoluut niet warm, vind ik althans. Binnenvoering is ook gewoon te wassen.

Daarnaast heb ik een imperial riding cap die me opzich ook goed bevalt, alleen de draaiknop geeft me met rijden best koppijn. Voor gwn even 10 min rijden geen probleem trouwens.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-20 20:55

Thanks voor de tips tot nu toe. Uiteraard ga ik gewoon passen maar dan span je jezelf natuurlijk niet in.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-20 20:28