Buitenland

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fgroenland

Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-20 22:33

Hoihoi!

Ik ben me al een tijdje aan het oriënteren naar mogelijkheden voor het werken in het buitenland, en dan met name werk met paarden.
Ik kom voornamelijk ranche tegen voor mensen die backpacken en werken in ruil voor een slaap plaats. Dit gaat naar mij idee dus meer hobby matig dan echt werk (sorry als ik het verkeerd begrijp...:)

Maar ik ben dus op zoek naar een stal waar ze de paarden echt als werk hebben, dus dressuur/spring sport of buitenritten maken met Touristen o.i.d. maar loop nu een beetje vast in mijn eigen zoektocht dus alle tips/ tricks en aanbevelingen zijn van harte welkom :)

Liefs femke

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 22:41

Yardandgroom.com :) Verder ook Facebookgroepen.

Heb je een idee waar je naartoe wilt?

Fgroenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-20 22:55

Mkango schreef:
Yardandgroom.com :) Verder ook Facebookgroepen.

Heb je een idee waar je naartoe wilt?

Yardangroom had ik indd al gevonden alleen moet ik daarvoor even m’n laptop te voorschijn toveren want op m’n telefoon gaat het Ehm.. #%!*

Fb groepen kon ik nog niet echt vinden..

En De Duitse taal gaat er bij mij niet erg in dus dus dat valt af en voor de rest maakt het mij niet uit, als het wat warmer is dan hier is dat wel een groot pluspunt natuurlijk

Anoniem

Re: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 23:01

Als de rensport (in Engeland) je wat lijkt, kun je ook terecht op careersinracing.com of Horse Racing Jobs UK op FB. Staan te springen om staff, dus je komt wss vrij makkelijk aan werk. Maar Y&G is zeker de moeite waard om even op te kijken voor andere disciplines en landen. :j

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 23:36

Dit topic hoort op school, studie en werk maar omdat de topicstarter daar te weinig berichten voor heeft kan ik het niet verplaatsen en moet ik het op slot zetten.