Carla is na 6 maanden rust weer helemaal genezen, na een peesblessure die ze opgelopen had. (13% van haar pees was beschadigd! => 13% was gewoon weg) Nu zijn we bijna een jaar na haar eerste jumping. (Het springen hebben we een hele tijd moeten staken

Maar nu,...eindelijk mogen we weer een keertje proberen. Ik ga wel haar benen goed in het oog houden. Op de vorige peesscan (oktober 2003) was het in principe helemaal genezen, en zeiden ze dat we vanaf januari terug stillaan jumpings mochten gaan doen. Het is nog maar de tweede in heel Carla haar leven

Ben echt benieuwd hoe ze zal reageren. Mijn superschat

Ik ben nu al ontzettend zenuwachtig, heb mijn witte zadeldoek al gauw voor de wasmachine gegooid, en ga zodadelijk mijn kleren bij elkaar zoeken

Zo, dit was het, ik was zo gelukkig dat ik het even kwijt moest. Het overviel me eigenlijk ook een beetje toen de eigenaar het vroeg, wist wel dat het van januari terug mocht,..maar toch

xx Esther

Hier enkele foto's van Carla (meer foto's zie profiel) zondag zal ik er de foto's van de jumping bij plaatsen, en ook de uitslag

Carla in haar stalletje