is dit normaal bij een verstelbare cap?!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DreamB

Berichten: 759
Geregistreerd: 15-06-19
Woonplaats: Scherpenzeel(GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-20 19:35

even ter info: ik rijd nu met een manege cap die niet 100% zit. over een weekje ga ik naar de paardenwinkel en dan ga ik een cap kopen. hij is niet verstelbaar(was de enige die lekker zat). en mijn hoofd is toch echt kleiner geworden! 2 jaar geleden 56 en nu 54, in dezelfde paardenwinkel en met hetzelfde meetding gemeten

Contemplate
Berichten: 200
Geregistreerd: 21-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-20 22:15

Spikeandjax schreef:
even ter info: ik rijd nu met een manege cap die niet 100% zit. over een weekje ga ik naar de paardenwinkel en dan ga ik een cap kopen. hij is niet verstelbaar(was de enige die lekker zat). en mijn hoofd is toch echt kleiner geworden! 2 jaar geleden 56 en nu 54, in dezelfde paardenwinkel en met hetzelfde meetding gemeten


Verstandig dat je een nieuwe cap haalt :j Het lijkt me waarschijnlijker dat de meting of maatval van je oude cap afwijkend is, dan dat je hoofd is gekrompen. Mijn hoofd is sinds mijn 14e met 1 maat gegroeid, je zal waarschijnlijk best een tijd met die cap kunnen doen. Als die maar goed zit en je hoofd heel houdt!

Hopelijk test je jouw nieuwe cap niet te snel uit met een val!

DreamB

Berichten: 759
Geregistreerd: 15-06-19
Woonplaats: Scherpenzeel(GLD)

Re: is dit normaal bij een verstelbare cap?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-20 12:56

Pas toen ik in de winkel was merkte ik pas dat ik nog nooit in 2 jaar een echt goed passende cap op heb gehad. Ik vond al dat alle caps vrij breed waren en dat dat ook een beetje zo moest. In de winkel dacht ik echt: hoe kan dit zo lekker zitten!