Zaterdag ben ik de eerste keer met haar gestart. Het was een drukte van jewelste maar ze bleef er vrij rustig onder. Ze gedroeg zich echt als een jong paard, haar lange oortjes naar voren, alles bekijken, beetje twijfelen maar toch dapper

Na een paar rondjes op het los rij terrein was ze helemaal ontspannen en liep ze alsof ze niet beter wist. Door een fout van de vereniging was ik een uur te laat maar mocht ik als laatste starten

Dat duurde nog een uur dus terug de trailer op en wachten. Na 3 kwartier er weer opgegaan.
Ze was best lui dus veel overgangen gereden en een poging gedaan tot haar heet maken voor het been maar dat had weinig succes.

In de ring waren de jurywagen en de poort wel vreselijk eng

Ze deed het echt heel netjes. Ze deed super haar best en op een paar kleine foutjes was het een hele nette proef, we hadden 155 punten. Jammer dat we net geen winstpunt hadden. Maar voor haar eerste keer vond ik het héél netjes! En een proef rijden waar je U tegen zegt dat komt wel

Ik ben in ieder geval heel trots op haar, in 3 maanden zoveel bereikt en het blijft vooruit gaan