Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Angs1989 schreef:Het gaat om een mini shetlander, dus heel veel keus in dekens is er voor haar niet.
Ze weegt 150kilo, maar waarschijnlijk in de paniek krijgt ze het wel kapot denk ik.
Ze heeft nu net een nieuwe amigo deken, maar heeft het al in verschillende dekens gehad.
[ [url=m/IqMw43.jpg]Afbeelding[/url] ]

) Angs1989 schreef:Ze heeft een vrij brede hals waardoor er geen enkele deken dicht gaat.

Dobbelicious schreef:Mag ik vragen waarom ze überhaupt onder een deken staat? (Puur interesse)
Angs1989 schreef:Dobbelicious schreef:Mag ik vragen waarom ze überhaupt onder een deken staat? (Puur interesse)
Dat mag. Het liefst heb ik haar ook zonder deken en ze staat ook vaak zonder deken, maar met veel regen staat ze anders de dag erna onder de korstjes, ze heeft daar heel snel last van.
Zelfs met een borstverbreder krijg ik haar bucas deken niet dicht. Het is echt een kleine tank, haha.

Happinez schreef:Deken is inderdaad te groot, en dan zit die rond de buik ook te ruim.
Mhs dekens en Br passen vaak wel goed op die kleintjes.
Of gewoon een elastische strakke dekensingel er om en de andere eraf halen.
Angs1989 schreef:Ja dat zou ik ook kunnen proberen om te kijken of het niet schuift en anders inderdaad een elastische singel. Heb die oranje dingen besteld, dus hopelijk zijn die ook snel binnen.
Ben nog steeds benieuwd hoe ze het steeds voor elkaar krijgt, maar ze was vandaag echt in paniek, zweten, trillen. Dus hoop het niet nog een keer te hebben.