Al een tijdje volg in van alles op bokt, maar nu toch maar een account gemaakt zodat ik ook mee kan praten en dingen kan vragen
!Volgend schooljaar (2020-2021) ben ik van plan om een tussenjaar te nemen en het lijkt mij geweldig om op werkvakantie te gaan! Vooral het loskomen van het dagelijkse ritme hier in Nederland (altijd maar druk druk druk) en met paarden werken. Ik heb al heel wat ranches/maneges/stallingen opgezocht maar het blijft soms lastig zoeken naar welke plek het meest geschikt is voor mij. Vandaar dat ik opzoek ben naar jullie ervaringen en ideeën!
Mijn naam is Lisanne en komend jaar studeer ik hopelijk af aan de bachelor pedagogische wetenschappen. Ik heb ervaring in het werk met kinderen en jongeren (oppassen, bijlessen, coaching) en heb al meerdere malen een VOG gehad. Ik ben 21 jaar oud en rijd nu ongeveer 9 jaar paard (waarvan ongeveer 6 jaar op een manege en 6 jaar bij mijn verzorgpony's). Ik ben opzoek naar een plek voor een werkvakantie met paarden voor ongeveer 1 a 2 maanden. Ik zou het leuk vinden om met de paarden te werken (buitenritten begeleiden, wandelen maar ook stallen uitmesten) en kleine klusjes op het land/in huis te doen (koken, verven etc.). In heb (nog) geen voorkeur voor een specifiek land maar mooie natuur is natuurlijk altijd fijn en ik heb liever niet te hoge kosten met vervoer ernaartoe.
Hebben jullie ideeën voor een leuke locatie voor een werkvakantie? En wat zijn jullie ervaringen met werkvakanties (vond je de plek waar je geweest bent een aanrader)? Ik ben erg benieuwd!
) met melkkoeien én een paar paarden(2 paarden, 2 ponies en een rescue veulen). In Roemenie.
. Daarnaast verdienden de gauchos iets van €40,- per maand(als ik het goed onthouden heb) en die deden 10x zoveel werk als ik.