Heel vroeg losrijden, om kwart negen (moest het spits afbijten om 9 uur). We twijfelden eerst of we wel moesten gaan i.v.m. die harde wind, maar het was best vlakbij dus we hebben het toch maar gewaagd. Lekker op het gemakje, waardoor we ook best vroeg waren (ze waren de hekjes nog aan het neerzetten in de binnenbak

Afijn, ik eerst in de buitenbak wat losgestapt, maar die bak was loeizwaar dus ik maar gewacht totdat ik de binnenbak in kon. Met het losrijden ging het al niet echt geweldig. Tjo was constant afgeleid door dingen langs de kant en ik heb moeite om haar aandacht erbij te houden. Ze was daardoor wel aardig aan de hulpen, maar liep echt erg uit elkaar, neus er helemaal uitgedrukt... maarja so be it en de proef in gegaan.
B8 ging opzich wel redelijk, ze was wel netjes actief en aan het been, maar af en toe stukken verzet en het was nu ook niet echt een bijzondere proef. Toen moesten we nog een half uur wachten voordat ik de B9 kon rijden. Tjo viel inmiddels half in slaap en werd pas aan het eind van de proef echt wakker (resultaat: een non-actief en chagrijnig paard

Die kwam wat vroeger dan gepland, maar dat maakte niet uit. Ze begon helemaal onderaan met lezen ("Op de negende plaats is geëindigd...") Dus ik afwachten, verwachtend dat ik ieder moment genoemd kon worden... maar ze kroop steeds verde omhoog! Toen ik zelfs na de tweede plaats nog niet genoemd was, dacht ik echt dat ze me gewoon vergeten waren, want die proef ging nou niet bijster goed... En toch: Eerste plaats met 166 punten!!! Met dank aan een hele milde jury. Zelfde verhaal geldt voor de B9, alleen daar werd ik 5e met 163 punten. Vooral die laatste wp vond ik niet verdiend, maarja, ik heb hem en daar ben ik blij mee

We gaan echt als een speer! In twee wedstrijden van elk twee proefjes al 4 winstpunten bij elkaar gesprokkeld! Ben echt beretrots op Tjody! Volgende week bij Vivian moet ze er nog maar 1 en dan zijn die twee startgerechtigd!! Dus we wachten in spanning af...
Groetjes, een happy Denise