Ze is op zoek naar een mooie rij outfit. Ze heeft voor thuis leuke setjes van hh en EJ om in te rijden en voor op wedstrijd een mooie wedstrijdset. Nu krijgt ze binnenkort een aantal lessen van wat bekendere ruiters via een talentenplan en zit nu dus in de stress over wat ze aan moet haha
Wat doen jullie aan bij dit soort gelegenheden? Als je er netjes en stijlvol uit wilt zien, maar niet op wedstrijd gaat? in haar wedstrijdset gaan vind ze uitsloverig staan, ik snap op zich dat je niet in een witte rijbroek gaat, maar een showshirt vind ik best mooi eigenlijk ook als je niet op wedstrijd gaat.
Ze is een echt dressuurtutje en houdt wel van lak en of steentjes. Ze is voor de winter vooral op zoek naar een mooie rijbroek en een jas. Hoeft niet waterdicht te zijn, ze rijden in een binnenbak. Voor de zomer misschien nog een paar mooie shirtjes en of een legging. Ze heeft echt een super mooi figuur en alles staat haar goed vind ik, jaloers haha.
Ze heeft laarzen met een lakrandje, maar de andere dingen zoekt ze dus nog. Het moet dus wel een beetje klasse hebben, maar moet ook nog enigszins betaalbaar zijn
een mooie cap zou ook nog leuk zijn.Ik ben benieuwd naar jullie input en alvast bedankt!