Wauw, wat was dat gaaf! Behalve de Ijslanders die onder het zadel meegingen, liep er ook een kudde van 95 Ijslanders los mee, voor ons uit! We wisselden 2 a 3 keer per dag van paard. Deze indeling werd zeer zorgvuldig gemaakt. De paarden wisselden dus af met het meerijden onder het zadel en los met de kudde.
Iedere dag was weer totaal anders, met zo'n 5-7 uur per dag op het paard. Zoveel verschillende, prachtige landschappen! Tijdens de tussenstops kon je vaak genieten van heel mooi uitzicht.
En we hadden het geluk dat we alle dagen ook nog eens heel mooi weer hadden! Geen druppel regen tijdens het paardrijden, en een hoop zon en blauwe lucht. Ook viel de temperatuur heel erg mee, met 10-18 graden. De eerste dag waren we zelfs verbrand.
Ik heb zulke mooie foto's en video's kunnen maken daar, dat ik deze zeker wilde delen hier!
Het was lastig om een selectie te maken. Ik heb nog veel meer mooie foto's!
Zeer zeker een aanrader!
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

Video:
Foto's en de videobeelden zijn veelal gemaakt met mijn actioncam (Sony X3000) die ik aan de zijkant van mijn cap had, en enkelen met mijn mobiel.

.
zo een mooie natuur
Ik hoorde eerst ook al van iedereen die in Ijsland geweest was, dat het zo mooi was, en ik kan het nu echt beamen! Daar is ook alles wat je op de foto zet gewoon mooi, al is het maar een steen ofzo

Wat eten die zoal onderweg ?