Welke Laarzen? (Keuze)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JameyDL

Welke Laarzen? (Keuze)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-19 10:17

Haii ik dacht ik breng dit topic naar boven omdat ik binnenkort nieuwe laarzen wil aanschaffen voor een prijs die "ik" vrij veel vind. Ik heb eigenlijk altijd Jophurs gehad en Chaps maar ook ik wou naar die mooie laarzen die iedereen had :D . Uiteindelijk had ik dus een paar gekocht vorig jaar een paar kunststof om precies te zijn de "Epplejeck Lou Laarzen" Nu ben ik zelf ook verkocht aan de kwestie Laarzen ik vind ze zo fijn.

Maar nu beginnen ze te bladeren alleen het bovenste laagje (na intensief gebruikt(zowiezo 5 dagen in de week)). Ik ben erachter gekomen dat ik toch meer naar kwaliteit moet zoeken en in mijn portemonnee moet graaien.

Ik rij in de springsport/Eventing dus ze moeten wel tegen wat vuil kunnen en dressuur modellen kan wat lastig worden. De prijs die ik er ongv. wil voor neer leggen is +- €350-, wat ik vrij redelijk vind. Nu komt mijn vraag dus "tromgeroffel" Weten jullie laarzen die kwa kwaliteit/prijs/ervaring goed zijn LEER.

Mijn oog is eigenlijk gevallen op de "Paardrijlaarzen De Niro Tricolore zwart", "Paardrijlaarzen De Niro Tricolore Custom" of de "Paardrijlaarzen De Niro Tricolore zwart QUICK"
Ik zie niet heel veel verschil in de laarzen behalve dat de enen wat ruwer leer heeft dan de ander. Heeft iemand ervaring met de laarzen en of de verschillen????

BTW. ik ben echt slecht met keuzes en wil altijd alles zo veel mogelijk uitgezocht hebben _/-\o_

Ik heb vrij wijden Kuiten dus L of XL het nijgt vaker naar de XL schoen maat 39

xxxmh

Re: Welke Laarzen? (Keuze)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 10:29

Ik zelf heb nu deNiro tricolore. Heb mijn huidige nu 3.5 jaar en beginnen nu echt lelijk te worden, mijn bijrijdpaard zweet snel en heeft veel huidvet dus dat ik voor je laarzen ook niet fijn maar ze hebben het 3.5 jaar met 3 keer per week rijden lang vol gehouden. Heb nu dezelfde besteld maar ze moeten nog gemaakt worden dus moet 8 tot 10 weken wachten. Heb er nu wel voor gekozen zonder teenkap. De verkoopster zei dat mijn oude laarzen er nog mooi eruit zagen na 3.5 jaar.
Het zijn heerlijke laarzen en snel ingelopen!

JameyDL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-19 10:46

xxxmh schreef:
Ik zelf heb nu deNiro tricolore. Heb mijn huidige nu 3.5 jaar en beginnen nu echt lelijk te worden, mijn bijrijdpaard zweet snel en heeft veel huidvet dus dat ik voor je laarzen ook niet fijn maar ze hebben het 3.5 jaar met 3 keer per week rijden lang vol gehouden. Heb nu dezelfde besteld maar ze moeten nog gemaakt worden dus moet 8 tot 10 weken wachten. Heb er nu wel voor gekozen zonder teenkap. De verkoopster zei dat mijn oude laarzen er nog mooi eruit zagen na 3.5 jaar.
Het zijn heerlijke laarzen en snel ingelopen!

Dankjeee :D fijn om te horen dat die laarzen zowiezo langer meegaan had deze laarzen gevonden door bij HORSE product of the year te kijken en daar stonden ze tussen https://www.horsesproductvanhetjaar.nl/wall-of-fame/