. Uiteindelijk had ik dus een paar gekocht vorig jaar een paar kunststof om precies te zijn de "Epplejeck Lou Laarzen" Nu ben ik zelf ook verkocht aan de kwestie Laarzen ik vind ze zo fijn.Maar nu beginnen ze te bladeren alleen het bovenste laagje (na intensief gebruikt(zowiezo 5 dagen in de week)). Ik ben erachter gekomen dat ik toch meer naar kwaliteit moet zoeken en in mijn portemonnee moet graaien.
Ik rij in de springsport/Eventing dus ze moeten wel tegen wat vuil kunnen en dressuur modellen kan wat lastig worden. De prijs die ik er ongv. wil voor neer leggen is +- €350-, wat ik vrij redelijk vind. Nu komt mijn vraag dus "tromgeroffel" Weten jullie laarzen die kwa kwaliteit/prijs/ervaring goed zijn LEER.
Mijn oog is eigenlijk gevallen op de "Paardrijlaarzen De Niro Tricolore zwart", "Paardrijlaarzen De Niro Tricolore Custom" of de "Paardrijlaarzen De Niro Tricolore zwart QUICK"
Ik zie niet heel veel verschil in de laarzen behalve dat de enen wat ruwer leer heeft dan de ander. Heeft iemand ervaring met de laarzen en of de verschillen????
BTW. ik ben echt slecht met keuzes en wil altijd alles zo veel mogelijk uitgezocht hebben
Ik heb vrij wijden Kuiten dus L of XL het nijgt vaker naar de XL schoen maat 39