Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Vrijbuiter34 schreef:Leasebudget tot circa 50.000 maar ook weer licht afhankelijk van afschrijving en restwaarde. Ik mag inderdaad uit alle soorten brandstof Kiezen, maar ben wel afhankelijk van een aantal merken: Audi, BMW, Citroen, Ford, Mazda, Mercedes, Mini, Opel, Peugeot, Seat, Skoda, Tesla, Volvo en Volswagen.
Ik ga liever voor 'goedkoop en lelijk' dan voor 'duur en mooi' echter veiligheid is het belangrijkst dus daar wil ik best Geld voor neerleggen!
carika schreef:Mazda CX5?
NatasjavE schreef:Vrijbuiter34 schreef:Leasebudget tot circa 50.000 maar ook weer licht afhankelijk van afschrijving en restwaarde. Ik mag inderdaad uit alle soorten brandstof Kiezen, maar ben wel afhankelijk van een aantal merken: Audi, BMW, Citroen, Ford, Mazda, Mercedes, Mini, Opel, Peugeot, Seat, Skoda, Tesla, Volvo en Volswagen.
Ik ga liever voor 'goedkoop en lelijk' dan voor 'duur en mooi' echter veiligheid is het belangrijkst dus daar wil ik best Geld voor neerleggen!
Ik zou kijken naar een BMW 1 serie diesel en dan de automaat. Afhankelijk van de motor kan je dan rond de 1600 kilo trekken. Ik had een 116d en die mocht 1500 kilo trekken.(en woog ook 1500 kilo) mijne had een catalogus waarde van 34.000 en viel erg mee in de fiscale bijtelling.
Een motor zwaarder mag misschien datgene trekken wat jij nodig hebt.
elnienjo schreef:Iets van Hyundai?