Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Poekkie schreef:Even een waarschuwing: wij hebben allemaal 'ribbels' op het zitvlak van ons leren zadel door dit soort broeken met siliconen zitvlak. Het zit heerlijk, maar als het je eigen leren zadel is, raad ik het je toch niet aan
Froukje schreef:Poekkie schreef:Even een waarschuwing: wij hebben allemaal 'ribbels' op het zitvlak van ons leren zadel door dit soort broeken met siliconen zitvlak. Het zit heerlijk, maar als het je eigen leren zadel is, raad ik het je toch niet aan
Dus het zadel van iemand anders mag wel lelijk worden?
Rijbroeken gaan hier gewoon op 30 graden als ze niet te vies zijn. Klein beetje wasmiddel en dan aan de waslijn om te drogen.
Kaitlyn schreef:Bij mij wordt het dan net niet schoon. Ik zweet veel en dat wordt er dan niet uit gewassen. Ik zet het op 40 graden, katoenwas, soms met extra vlekkenreiniger (stand op de wasmachine). Binnenstebuiten wassen doe ik met bijna alles. Droger hebben we niet. Oh en ik gooi en zo'n wascapsule in.Wat wassen mensen hier heet. Broek binnenstebuiten, maximaal 30 graden en niet in de droger! Daar houd je ze echt het beste mee.