[PG]Op zoek naar Adonis (Lorton x Droomwals)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[PG]Op zoek naar Adonis (Lorton x Droomwals)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 17:22

Zo'n 8 jaar geleden heb ik Adonis helaas moeten verkopen. Kort daarna is hij door verkocht naar Duitsland en heeft daar een hele mooie sportcarrière opgebouwd in de mensport. Twee jaar geleden is hij weer terug naar Nederland gekomen, in het oosten van het land, alwaar ik hem toen opgezocht heb. Inmiddels is hij weer door verkocht en schijnt hij zowel onder het zadel als voor de kar gereden te worden en ook regelmatig wedstrijden te lopen. Geen idee of dit in Nederland is of in het buitenland, vorige eigenaar geeft daar geen antwoord op. Ik zou heel graag weten hoe het met hem gaat. Het is absoluut niet mijn bedoeling om de nieuwe eigenaar te gaan stalken met berichten of bezoekjes. Wie kent dit paard?

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door C_arola op 05-09-19 18:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast naar de regels

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 16:11

Waarschijnlijk in het buitenland, bij de KNHS is niets bekend van dit paard qua sportgegevens.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 18:02

Sakura789 schreef:
Waarschijnlijk in het buitenland, bij de KNHS is niets bekend van dit paard qua sportgegevens.

[ [url=m/sMojXX.png]Afbeelding[/url] ]

Weet ook niet of hij nog officiële wedstrijden loopt of alleen onderling. Hij is nog niet zo lang geleden verkocht volgens mij dus misschien nog geen startkaart aangevraagd?

Anoniem

Re: [PG]Op zoek naar Adonis (Lorton x Droomwals)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 19:59

Topic mag gesloten worden. Adonis is verkocht naar Amerika en doet het daar erg goed.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: [PG]Op zoek naar Adonis (Lorton x Droomwals)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 09:05

Bij deze het slotje.