Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mystery1980 schreef:Helaas is mijn ervaring ook dat een hoop stallen niet deugen. Te weinig voer is voor mij wel reden te vertrekken, dit is een direct gezondheidsrisico voor je paard. De kudde is iets wat nog zou kunnen wennen. Maar ook de paddock is te klein zeg je, staan ze hier een uurtje of hele dagen? Is er een alternatief?
Zou zoiezo meerdere keren langs gaan voor je besluit te verhuizen, spreek andere pensionklanten aan om te kijken of zij tevreden zijn. Ga desnoods nog onverwacht een keer kijken, desnoods met het smoesje ik wilde het mijn vriend/moeder of iemand anders nog even laten zien voor ik besluit. Stel dezelfde vragen op andere manieren verschillende keren, kijk of je steeds hetzelfde antwoord krijgt. Stel open vragen, zonder te zeggen wat je graag als antwoord zou willen, zodat mensen niet hun antwoord aan kunnen passen aan jouw wensen. Succes.
J_emma schreef:Is dit het paard met artrose uit je andere topic? Dan zou ik zelf toch ook graag fysiek ongemak willen uitsluiten..Het kan ook dat hij daardoor niet lekker in zijn vel zit en niet goed in de groep ligt.
In welke regio zoek je iets? Misschien heeft iemand dé tip voor je