Beste bokkers, Het duurt nog wel een tijdje maar toch heb ik al een lange tijd een toekomstplan. Ik wil een manege oprichten en daarvoor de richting manegehouder willen gaan doen maar ik hou er natuurlijk rekening mee dat er altijd iets kan mislopen, in mijn persoonlijk leven, of dat het gewoon niet werkt. Daarom zou ik dus ook een’backup’ plan willen hebben en een diploma willen halen waar ik een ander beroep (liefst leerkracht) mee kan worden. Mijn vraag is nu: kan ik twee studies(manegehouder en leerkracht) combineren? Heeft iemand hier toevallig ervaring mee? En zouden jullie het aanraden? Of is het niet mogelijk. Ook zou ik graag ervaringen horen van mensen die richting manegehoudet gedaan hebben en of je daar nu iets mee bent Groetjes XEquestrianx
Zou ik zeker niet doen maar ook niet willen.. Mijn broer heeft de pabo gedaan om leraar Engels te worden en zo'n studie heb je echt je handen wel vol aan. Ik zou ook niet weten hoe je dat dan zou willen verwezenlijken.. Je kan moeilijk 2,5 dag de ene studie doen en de andere 2,5 dag de andere. Daarnaast neem ik aan dat je ook nog een sociaal leven wil houden ipv 24/7 met studeren bezig zijn, denk niet alleen aan 2 studies denk ook aan je vrije tijd, "huiswerk" etc.
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 01-09-19 23:03
Dit topic hoort op School, studie en werk maar omdat de topicstarter daar te weinig berichten voor heeft kan ik dit topic niet verplaatsen en moet ik hier een slotje op zetten.