Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ook op youtube zijn veel leuke filmpjes te vinden als je op JT reelaer zoekt! dmuts schreef:Heb je ook nagedacht over stal 't reelaer?
Ze hebben zowel een crossweek als jongerentrektocht met mensen van jou leeftijd!
Bij de crossweek staat de week in het teken van springen en crossen. Dit is wat je het meeste doet!
Met de jongerentrektocht ga je na 3 dagen crossen en trainen 3 dagen op trektocht van stal naar camping. Je bent dus vooral buiten op pad, waar je lekker hard kan en buiten de saaie rechte paden rijdt.
Als je interesse hebt kan je eens kijken op http://www.reelaer.nlook op youtube zijn veel leuke filmpjes te vinden als je op JT reelaer zoekt!
ODonoghue schreef:Eekwal ben ik ook geweest toen ik ook 15 was, niet het leukste ponykamp waar ik ben geweest maar het was wel leuk! Veel meisjes die er elk jaar komen dus die kennen alles al, daar is het moeilijk tussen komen. Verder was het wel heel leuk.
Rijmaaran was het leukste kamp waar ik ben geweest, maar volgensmij is die al dicht.
Verder is Jan Dolfing ook wel leuk! Hier mochten we alleen toendertijd geen telefoon bij ons ‘s nachts, maar misschien is dat ondertussen al veranderd.
)