Les chevaux of manege de eekwal

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xmarritw

Les chevaux of manege de eekwal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-19 08:31

Ik wil graag op ponykamp en ben aan het twijfelen tussen les chevaux ( de trec en we week)
en manege de eekwal. Is er iemand die op een van deze, of misschien wel beide kampen, is geweest en iets wilt vertellen over zijn of haar ervaring? Welke raden jullie mij aan om heen te gaan.

Iets over mij:
-Ik ben een meisje van 15 jaar
-Ik rij al 8/9 jaar paard
-Ik heb een eigen pony waarmee ik dressuur en spring (gaat niet mee op kamp)
-Ik rij geen wedstrijden
-Ik zou mijn niveua inschatten rond de L
-Ik ben opzoek naar een ponykamp met leeftijdsgenoten (iets jonger mag wel maar dat er teminste een paar van 15 zijn)

kally

Re: Les chevaux of manege de eekwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 08:34

Les Cheveaux vond ik toen erg leuk is wel wat jaar terug ong 15, maar het erg naar mijn zin gehad en mooie omgeving.

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 18:02

Heb je ook nagedacht over stal 't reelaer?
Ze hebben zowel een crossweek als jongerentrektocht met mensen van jou leeftijd!
Bij de crossweek staat de week in het teken van springen en crossen. Dit is wat je het meeste doet!

Met de jongerentrektocht ga je na 3 dagen crossen en trainen 3 dagen op trektocht van stal naar camping. Je bent dus vooral buiten op pad, waar je lekker hard kan en buiten de saaie rechte paden rijdt.

Als je interesse hebt kan je eens kijken op www.reelaer.nl :) ook op youtube zijn veel leuke filmpjes te vinden als je op JT reelaer zoekt!

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-19 20:52

dmuts schreef:
Heb je ook nagedacht over stal 't reelaer?
Ze hebben zowel een crossweek als jongerentrektocht met mensen van jou leeftijd!
Bij de crossweek staat de week in het teken van springen en crossen. Dit is wat je het meeste doet!

Met de jongerentrektocht ga je na 3 dagen crossen en trainen 3 dagen op trektocht van stal naar camping. Je bent dus vooral buiten op pad, waar je lekker hard kan en buiten de saaie rechte paden rijdt.

Als je interesse hebt kan je eens kijken op http://www.reelaer.nl :) ook op youtube zijn veel leuke filmpjes te vinden als je op JT reelaer zoekt!

Had ze al wel eerder gezien maar valt helaas buiten mijn budget.

Pop

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 21:12

Klein oever?

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-19 09:35

Pop schreef:
Klein oever?

Ik heb hun site bekeken, maar heb het idee dat ik daar iets te oud voor ben.

ODonoghue

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 09:43

Eekwal ben ik ook geweest toen ik ook 15 was, niet het leukste ponykamp waar ik ben geweest maar het was wel leuk! Veel meisjes die er elk jaar komen dus die kennen alles al, daar is het moeilijk tussen komen. Verder was het wel heel leuk.

Rijmaaran was het leukste kamp waar ik ben geweest, maar volgensmij is die al dicht.
Verder is Jan Dolfing ook wel leuk! Hier mochten we alleen toendertijd geen telefoon bij ons ‘s nachts, maar misschien is dat ondertussen al veranderd.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 10:19

Vond jaren geleden eekwal heel leuk en gezellig.

xmarritw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-19 10:25

ODonoghue schreef:
Eekwal ben ik ook geweest toen ik ook 15 was, niet het leukste ponykamp waar ik ben geweest maar het was wel leuk! Veel meisjes die er elk jaar komen dus die kennen alles al, daar is het moeilijk tussen komen. Verder was het wel heel leuk.

Rijmaaran was het leukste kamp waar ik ben geweest, maar volgensmij is die al dicht.
Verder is Jan Dolfing ook wel leuk! Hier mochten we alleen toendertijd geen telefoon bij ons ‘s nachts, maar misschien is dat ondertussen al veranderd.

Had je bij de eekwal het idee dat je wat rijden betreft uitgedaagd werd. Ik wil namelijk graag een kamp waar ik lekker kan rijden en mezelf kan verbeteren. Ik heb dus geen zin om achter elkaar aan te rijden ofzoiets (snap wel dat je op buitenrit achter elkaar aan rijd := )

ODonoghue

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 15:47

Nee, niet heel erg. Met springen mocht je wel aangeven hoe hoog je had gesprongen, en op basis daarvan werd je in een groep geplaatst.

Voor een uitdaging kan je beter naar Jan Dolfing, hijzelf rijdt op hoog niveau dus zijn lessen zijn heel leerzaam! Dit is wel meer springgericht