Wedstrijdjasje pimpen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ahoek_x

Wedstrijdjasje pimpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-19 13:05

Heeyy,
Ik zit met een dilemma, omdat ik zaterdag mijn debuut heb had ik een wedstrijdjasje nodig. Maar ik vind hem zelf persoonlijk een beetje saai. Weet iemand van jullie waar ik hem evt kan laten pimpen??

Als de fotos het niet doen het is een harry’s horse st tropez jasje donkerblauw met witte accenten op de kraag, zakjes en de split aan de achterkant :)
Laatst bijgewerkt door Ahoek_x op 29-04-19 13:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Muffin01

Re: Wedstrijdjasje pimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 13:07

Opstrijk patroon met strass steentjes misschien?

Sophie_Wind

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 13:15

Muffin01 schreef:

Ik denk ook dat je niet meer moet gaan doen dan dit, als je het geheel wat saai vindt kun je het best wat leuks met je haar doen, of een leuk netje om je knotje doen.

Ahoek_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-19 13:46

Muffin01 schreef:

Ja daar zat ik ook aan te denken, k dacht mijn wedstrijd set is met donkerblauw, rood en wit daar iets mee te kunnen doen de flap die opwaait aan de onderkant rood maar ik weet dat dus niet zo goed

Ahoek_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-19 13:48

Sophie_Wind schreef:
Muffin01 schreef:

Ik denk ook dat je niet meer moet gaan doen dan dit, als je het geheel wat saai vindt kun je het best wat leuks met je haar doen, of een leuk netje om je knotje doen.

Mijn setje is dus met rood, wit en donkerbauw heb mijn haarnetje in het donkerblauw met een witte band en heb een donkerblauw oornetje met wit en rode rand dus wou iets van de flap rood doen in mijn jasje

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 13:57

Je zou dit om je knot kunnen doen. http://plastronsenzo.nl/product/sequito ... nederland/

Of andere knopen op het jasje zetten?

Maar je moet je afvragen of je te druk moet gaan. Dat leidt ook weer erg af... het gaat toch om t rijden. Jury gaat echt geen hoger punt geven als je alles netjes op elkaar hebt afgestemd. Zoals alles netjes verzorgd is (schone goed passende kleding, paard in goede conditie en netjes verzorgd) is het al goed!

Ahoek_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-19 19:56

Annekeee schreef:
Je zou dit om je knot kunnen doen. http://plastronsenzo.nl/product/sequito ... nederland/

Of andere knopen op het jasje zetten?

Maar je moet je afvragen of je te druk moet gaan. Dat leidt ook weer erg af... het gaat toch om t rijden. Jury gaat echt geen hoger punt geven als je alles netjes op elkaar hebt afgestemd. Zoals alles netjes verzorgd is (schone goed passende kleding, paard in goede conditie en netjes verzorgd) is het al goed!

Klopt maar voor mijn eigen gevoel past alles beter als het bij elkaar past maar dat knot idee is heel leuk bedankt

Bowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 20:29

Ik heb op mijn volledig effen zwarte rijasje zelf studs gemaakt (van die dingen die je verwarmd met een soort soldeerbout waardoor de lijm er onder smelt en ze vast plakken).
Ik heb een randje op mijn boordje en op het flapje van mijn zakken.

Ik zou vooral oppassen dat je niet teveel doet, je moet geen discobal worden :P

Ahoek_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-19 20:43

Bowo schreef:
Ik heb op mijn volledig effen zwarte rijasje zelf studs gemaakt (van die dingen die je verwarmd met een soort soldeerbout waardoor de lijm er onder smelt en ze vast plakken).
Ik heb een randje op mijn boordje en op het flapje van mijn zakken.

Ik zou vooral oppassen dat je niet teveel doet, je moet geen discobal worden :P

Jaa dat heeft een vriendin ban mij ook gedaan heel mooi!!! En nee dat weet ik maar toch iets anders dan dat iedereen heeft is ook leuk