Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) een stuk boven mijn budget lag.. Hij bevalt mij prima.. Enig nadeel is dat een houten trailer wel veel meer onderhoud vraagt.. Vandaar dat ik 'm ook elk jaar laat keuren.. Ik heb zelf te weinig kijk op wat er moet gebeuren..
nine1987 schreef:Mijn trailer dealer heeft mij eens een ouder model polyester trailer laten zien die hij had staan ter reparatie..
Die hebben hout tussen de wanden zitten en dit is alsnog gaan rotten.. Het is een enorme (dure) klus als dit dus gebeurt.. Want je trailer zoet er vanbuiten tiptop uit, maar is eigenlijk zo rot als wat..
Nogmaals.. Dit was een ouder model.. Tegenwoordig heb je 100% polyester en heb je dit probleem dus niet..
Ik heb zelf een houten trailer.. Dit omdat een aluminium trailer (dat wil ik ooit als ik groot ben) een stuk boven mijn budget lag.. Hij bevalt mij prima.. Enig nadeel is dat een houten trailer wel veel meer onderhoud vraagt.. Vandaar dat ik 'm ook elk jaar laat keuren.. Ik heb zelf te weinig kijk op wat er moet gebeuren..
Maar mijn trailer bevalt mij verder prima..