Sinds kort ben ik weer regelmatig aan de slag met paarden en weer op stal te vinden, waar ik erg blij mee ben. Helaas heb ik door omstandigheden het paardrijden eventjes op stop gezet. Door deze omstandigheden ben ik ook wat zwaarder geworden en dat is voor mij te merken. Ik ben aan het afvallen maar dit gaat door wat hobbels onderweg niet altijd helemaal zoals ik zou willen.
Nu had ik pas een paar leuke polo's gehaald maar ik schrok een beetje van het resultaat. Ik ben ca. 6 kilo lichter maar helaas denk ik dat ik hier toch nog een beetje te stevig voor ben. Mijn vriend had foto's gemaakt en ik vond mezelf toch echt een beetje een dikkie dik. Die kunnen dus weer in de kast voor later... Ik weet dat afvallen het beste is en daar ben ik mee bezig ik ben nu even opzoek naar handige tips die de boel een beetje verbloemen waardoor ik me hier minder onzeker over hoef te voelen op het paard. In mijn vrije tijd weet ik precies hoe ik mezelf moet kleden maar op stal niet zo goed. (het is geen modeshow maar ik wil mezelf wel prettig voelen) Zijn er meer mensen die hier tegenaan lopen? Heeft er iemand tips?

Het is ook niet echt een legging stof voor de rest, maar mee rijbroekstof (je hebt ook rijleggings wat echt legging is, maar dat vond ik niet zo fijn).