Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Cayenne schreef:Via de gegevens van een halfzus kom ik op de naam C. Roodenburg uit Hoofddorp als fokker die ook jouw merrie hebben gefokt.
Dat sluit wel aan bij de C.R. uit haar naam, dus ik zou met hun even contact op nemen
Zoveel mensen met die naam zullen er in Hoofddorp vast niet zijn!
Wat betreft de moeder zelf.
Zij ontving in 1993 92 punten tijdens de IBOP rijpaarden en kreeg tijdens de keuring van 1995 in Huis ter Heide zowel een eerste als tweede premie. Ze is M2 dressuur geworden en inmiddels overleden.
Jouw merrie heeft 3 veulens gekregen. Twee zonen van Jack Sparrow en Glock's Toto JR en een dochter van Fairytale.
Nicje87 schreef:Cayenne schreef:Via de gegevens van een halfzus kom ik op de naam C. Roodenburg uit Hoofddorp als fokker die ook jouw merrie hebben gefokt.
Dat sluit wel aan bij de C.R. uit haar naam, dus ik zou met hun even contact op nemen
Zoveel mensen met die naam zullen er in Hoofddorp vast niet zijn!
Wat betreft de moeder zelf.
Zij ontving in 1993 92 punten tijdens de IBOP rijpaarden en kreeg tijdens de keuring van 1995 in Huis ter Heide zowel een eerste als tweede premie. Ze is M2 dressuur geworden en inmiddels overleden.
Jouw merrie heeft 3 veulens gekregen. Twee zonen van Jack Sparrow en Glock's Toto JR en een dochter van Fairytale.
@cayenne moeders is toch uit 2002?
(Het is nog vroeg, mogelijk kijk ik niet goed hihi).