Heel eerlijk,veel afgevallen,nu dit figuur.Nu wel rijden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dito

Berichten: 5135
Geregistreerd: 27-09-11
Woonplaats: int noord-westen van ut land

Re: Heel eerlijk,veel afgevallen,nu dit figuur.Nu wel rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 08:50

Wauw wat een prestatie...je hebt echt goed figuur. Vaak is je gedachten anders hè...dat hoor je vaak dat men zo moet wennen aan het feit dat lichaam anders is nu. Mooi doel had je en ....bereikt. ik hoop dat je de moed hebt verzameld en al geweest bent!

antje_vip

Berichten: 10001
Geregistreerd: 25-06-10
Woonplaats: Groningen

Re: Heel eerlijk,veel afgevallen,nu dit figuur.Nu wel rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 08:54

Super dat je dit doel bereikt hebt. Veel plezier bij de paarden! <3

Loretta
Berichten: 8801
Geregistreerd: 11-01-04

Re: Heel eerlijk,veel afgevallen,nu dit figuur.Nu wel rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 13:41

Ik ben benieuwd of je al gereden hebt.

een goede manege kijkt naar meer dan alleen naar het gewicht. Zoals genoemd is spiermassa ook van belang. Maar ook is het per paard verschillend wat die kan dragen. dan is niet alleen de stokmaat van belang maar bredere paarden kunnen meer hebben dan smalle paarden. en een paard dat maar 1 uurtje met een te zwaar iemand rijdt is ook weer heel anders dan een paard dat 4 uur met 4 verschillende mensen van normaal gewicht moet lopen. Dus er zijn nogal wat factoren om rekening mee te houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 14:15

Loretta schreef:
Ik ben benieuwd of je al gereden hebt.

een goede manege kijkt naar meer dan alleen naar het gewicht. Zoals genoemd is spiermassa ook van belang. Maar ook is het per paard verschillend wat die kan dragen. dan is niet alleen de stokmaat van belang maar bredere paarden kunnen meer hebben dan smalle paarden. en een paard dat maar 1 uurtje met een te zwaar iemand rijdt is ook weer heel anders dan een paard dat 4 uur met 4 verschillende mensen van normaal gewicht moet lopen. Dus er zijn nogal wat factoren om rekening mee te houden.

TS heeft idd al geredent: Saskia1976 @ [MA] Eindelijk...de 1e rijles staat gepland. :)