Hotra supreme alu xl, ervaringen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bottles

Hotra supreme alu xl, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-19 16:00

Zoals de titel aangeeft zoek ik naar ervaringen met de Hotra Supreme Alu XL 2 paards trailer. Wij zijn op zoek naar een zeer grote trailer, die vooral ook hoog is. Nu was ons oog gevallen op de Sirius S75. Die is 2.42 hoog en geheel aluminium. We waren vandaag bij een bedrijf en daar stond naast de Sirius een Hotra aluminium trailer. Deze is nog ietsje groter, verder volgens de verkoper vergelijkbaar alleen iets goedkoper. Ik ben benieuwd naar ervaringen, want ik kan er verder niets over vinden! Is er hier iemand die ervaring heeft met deze trailer? Bedankt! ☺️

frankiej

Re: Hotra supreme alu xl, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 20:54

Sirius is in elk geval een fijne trailer met handige opties zoals een klep welke ook kan dienen als deur. Wat ik wel mis, is dat de binnenverlichting niet op de constante + aangesloten zit welke tegenwoordig toch wel standaard aanwezig is bij de 13 polige contactdozen onder de auto. Dan kun je gewoon het lampje aandoen zonder dat de autoverlichting aan moet.