Proeven oefenen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Xxjonique

Proeven oefenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-19 16:05

Hee Bokkers!

Ik ga er vanuit dat ik niet de enige ben, die geen lieve moeder/vader/vriend(in) heeft die je even wilt voorlezen.
Hoe oefenen jullie je proeven voor een wedstrijd?
Zelf vindt ik het opnemen van een proef zeer makkelijk. Maar het is zo’n gedoe. Je moet een proef vinden met een paard dat net zo snel ongeveer loopt als je paard & daarna zelf overpraten.

Volgens mij kan dit ook anders.
Heb al wel gekeken naar een app maar die werkt bij mij niet....

Iemand die mij hierbij kan helpen?

MacavityL

Re: Proeven oefenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 16:11

Uit je hoofd leren? Zo moeilijk zijn die proeven niet, zijn heel symmetrisch opgezet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 16:12

1x laten voorlezen en opnemen door een bekende wanneer je de proef met je eigen paard rijdt?
De volgende keer opt paard kun je dan het geluidsbestandje opzoeken en met oortjes in zelf de proef rijden.

Zo lees ik af en toe een proef voor iemand voor ;)

Reesje21

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 19:14

Misschien is het een idee om iemand voor je voor te laten lezen en dit dan op te nemen. Zou kunnen helpen :)

NAV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 19:45

Schaf de KNHS dressuurproeven app aan. Kost 5 euro en dan heb je oa de mogelijkheid om zelf een proef in te spreken. Handig als je dat eenmalig laat doen terwijl jij rijdt, dan gaat de proef dus op jouw snelheid.
Verder kan je in de app ook filmpjes bekijken van proeven, ik vind ‘m heel handig.

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 19:48

Ik heb ook die proeven app van de knhs, dikke aanrader.
Als de juf komt en we oefenen proeven laat ik die meteen door haar opnemen. Heb ik en de proef en der commentaar

Wijsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 19:53

Wij oefenden vroeger thuis door briefjes met letters in de woonkamer op de grond te leggen. En dan met het boekje in de hand 20x het proefje lopen totdat je hem in je hoofd hebt zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 20:34

Gewoon uit je hoofd leren door de proef denkbeeldig te rijden? Proeven zijn vrij logisch :j

_Lobke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 20:57

Via YouTube filmpje van de proef zoeken en dan opnemen werkt bij mij goed.