Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
liekec schreef:Wie weet heeft de schrijver een fout gemaakt? Niet altijd van het negatiefste uit gaan. Daarnaast, als ik met 180 een winstpunt zou rijden zou ik daar ook niet tevreden mee zijn.
Niet iedereen heeft een dikke topper onder de kont of super veel wedstrijd ervaring. liekec schreef:Wie weet heeft de schrijver een fout gemaakt? Niet altijd van het negatiefste uit gaan. Daarnaast, als ik met 180 een winstpunt zou rijden zou ik daar ook niet tevreden mee zijn.
Harvey1 schreef:Ik vind het alleen dan belachelijk dat je een punt omlaag gaat in verzorging, dat hoort volgens mij ook niet zo. Dan had ze duidelijker moeten zijn in d'r punten en niet achteraf nog het een en ander wijzigen. Als verzorging een 7 verdient dan moet dat in mijn ogen een 7 blijven. Ze had je dan die winst moeten gunnen vind ik.. 180 is ook de wereld niet.
L_iek schreef:liekec schreef:Wie weet heeft de schrijver een fout gemaakt? Niet altijd van het negatiefste uit gaan. Daarnaast, als ik met 180 een winstpunt zou rijden zou ik daar ook niet tevreden mee zijn.
Ik ga ook zeker niet van het negatieve uit en zoals ik al zei was ik meer dan tevreden. Ik had het alleen graag besproken om de gedachtegang er achter te weten. Hiervoor had ik echter geen kans.
Harvey1 schreef:liekec schreef:Wie weet heeft de schrijver een fout gemaakt? Niet altijd van het negatiefste uit gaan. Daarnaast, als ik met 180 een winstpunt zou rijden zou ik daar ook niet tevreden mee zijn.
Zijn genoeg mensen die heel blij zijn met 180.Niet iedereen heeft een dikke topper onder de kont of super veel wedstrijd ervaring.
L_iek schreef:@liekec, klopt en anders had ik het waarschijnlijk niet eens gezien, volgens mij geef ik ook nergens de jury de schuld. De jury was al weg voordat ik mijn punten kreeg. Nogmaals, ik ga er echt niet vanuit dat er iets mee gedaan zou zijn. En als het geen winst is dan is het geen winst. Ik ben alleen benieuwd hoe lang een jury moet blijven en wat de regels daar in zijn, dat was mijn vraag dan ook.
L_iek schreef:@liekec, klopt en anders had ik het waarschijnlijk niet eens gezien, volgens mij geef ik ook nergens de jury de schuld. De jury was al weg voordat ik mijn punten kreeg. Nogmaals, ik ga er echt niet vanuit dat er iets mee gedaan zou zijn. En als het geen winst is dan is het geen winst. Ik ben alleen benieuwd hoe lang een jury moet blijven en wat de regels daar in zijn, dat was mijn vraag dan ook.
liekec schreef:L_iek schreef:@liekec, klopt en anders had ik het waarschijnlijk niet eens gezien, volgens mij geef ik ook nergens de jury de schuld. De jury was al weg voordat ik mijn punten kreeg. Nogmaals, ik ga er echt niet vanuit dat er iets mee gedaan zou zijn. En als het geen winst is dan is het geen winst. Ik ben alleen benieuwd hoe lang een jury moet blijven en wat de regels daar in zijn, dat was mijn vraag dan ook.
Dan begrijp ik je vraagstelling niet goed. Ik lees in je onderwerp dat je je punten kreeg, naar je instructrice liep en vervolgens de jury niet meer kon vinden
Misschien heeft de schrijfster een fout gemaakt en moest de jury het aanpassen of ze vond het inderdaad niet winstwaardig, helaas. Ik snap wel dat het balen is, maar nog meer balen dat je de jury inderdaad niet kon vinden. Ze horen inderdaad aanwezig te zijn, maar dat is tot een half uur na het bekend maken van de uitslagen. Dat kan dus zijn als de protocollen uitgedeeld worden, maar ook nadat de uitslagenlijst opgehangen is bijvoorbeeld.
Het blijft wel zuur als dat aangepast wordt op deze manier.MyWishMax schreef:Maar pompadour, dat heeft toch niks te maken met dit topic? Dit was een officiële wedstrijd met een officieel jurylid. Waar dan een punt aangepast is en niet bekend is waarom. (We kunnen gokken, maar we weten het niet) Dit lijkt me geen reden om geen wedstrijden te rijden, volgens mij voor TS ook niet. Die baalt eerder dat ze het niet heeft kunnen vragen.
TS, jammer dat de jury al weg was. Zei het secretariaat dat? Ik herken de jury vaak niet buiten het hokjeMisschien heeft de schrijfster een fout gemaakt en moest de jury het aanpassen of ze vond het inderdaad niet winstwaardig, helaas. Ik snap wel dat het balen is, maar nog meer balen dat je de jury inderdaad niet kon vinden. Ze horen inderdaad aanwezig te zijn, maar dat is tot een half uur na het bekend maken van de uitslagen. Dat kan dus zijn als de protocollen uitgedeeld worden, maar ook nadat de uitslagenlijst opgehangen is bijvoorbeeld.
Verzorging vind ik wat dat betreft ook echt een onzin cijfer. Een 6 daarvoor vind ik niet laag, dat is gewoon geen + of - qua telling voor winst. Het is een dressuurproef, waarbij het gaat om het rijden. Ja, het is laag voor de hoeveelheid werk, maar daarna krijg je er geen cijfer meer voor en houd je hetzelfde werk.Het blijft wel zuur als dat aangepast wordt op deze manier.
De 180 punten discussie hoort hier ook niet echt thuis, imo.