Rendac.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Britta31

Rendac.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-19 20:16

Weet iemand of de Rendac ook in het weekend komt.

pipsqueak

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 20:19

Reguliere ophaalservice is alleen op werkdagen en de individuele ophaalservice (alleen voor paarden en pony's) is 7 dagen per week.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 20:21

Ja, klopt wat hierboven staat. Maar je kunt wel individueel vervoer via Rendac regelen, dan komen ze volgens mij ook in het weekend. (trailer met soort slee en lier, twee keer gebruik van gemaakt)

Edit: post hierboven ook opeens aangepast, ben ik mosterd.

Onali

Re: Rendac.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 20:30

En bij exteme hitte willen ze nog wel eens een extra rondje doen met de vrachtwagen.
Maar anders idd enkel bij individueel ophalen (a €500)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 20:33

Onali schreef:
En bij exteme hitte willen ze nog wel eens een extra rondje doen met de vrachtwagen.

Wel heel heel warm... Wij hadden in 2016 een die een heel weekend moest wachten in de zon (ivm bereikbaarheid auto) bij 30 graden... :/

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 21:24

Zoals hierboven gezegd; Nee, Rendac haalt niet in het weekend op met de reguliere service.
Eventueel wel met individueel ophalen, maar daar betaal je een flink stuk meer voor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 21:58

Individueel wel.
Zo met de vrachtwagen alleen met warm weer. En als je bijvoorbeeld wil dat ze vrijdags komen moet je voor 6 uur sochtends bellen...

Ik heb mijn pony laten cremeren. Misschien spreekt dit jullie niet aan, maar wou je in ieder geval laten weten dat dit ook een optie is.

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 22:03

Ts stelt een heel simpele vraag betreffende de ophaaldienst vd rendac; waarom dan komen met evt. Cremeren? Denk dat TS dat zelf ook wel kan bedenken dat dat mogelijk is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 22:06

Met verkeerde been uit bed gestapt? Ik houd toch geen heel pleidooi waarom ik voor cremeren heb gekozen? :?
Ik geef ook antwoord op TS haar vraag. Maar ik weet dat ze als je laat cremeren ze wel in het weekend willen halen, vandaar dat ik het aangeef.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 22:07

Myrthe3 schreef:
Met verkeerde been uit bed gestapt? Ik houd toch geen heel pleidooi waarom ik voor cremeren heb gekozen? :?
Ik geef ook antwoord op TS haar vraag. Maar ik weet dat ze als je laat cremeren ze wel in het weekend willen halen, vandaar dat ik het aangeef.

Joyce heeft wel gelijk. Als TS om het telefoonnummer vraagt van de Rendac geef je dan ook een telefoonnummer van een crematorium?

TS vraagt specifiek naar de ophaaldagen van de Rendac, niets meer niets minder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 22:09

Dan had ze ook op de site kunnen kijken, als we dan toch gaan mierenneuken :')

Toen ik destijds een topic maakte met vragen over crematie kreeg ik ook talloze opmerkingen dat de rendac een optie was. Ik dring TS niks op, geef alleen aan dat het mogelijk is.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-02-19 22:12, in het totaal 1 keer bewerkt

silvia58

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 22:12

Myrthe3 schreef:
Dan had ze ook op de site kunnen kijken, als we dan toch gaan mierenneuken :')

Precies :D
Wat een gezeur om niks :Y)

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 22:23

Janine1990 schreef:
Onali schreef:

Wel heel heel warm... Wij hadden in 2016 een die een heel weekend moest wachten in de zon (ivm bereikbaarheid auto) bij 30 graden... :/

Precies. Hier idem dito. Hij was helemaal gezwollen en op zijn rug gerold. En klapte bijna uit elkaar toen ze m op tilde.

Ze komen niet zomaar extra hoor.

Britta sterkte met het verlies (al hoop ik stiekem van niet. Maar gezien de vraag.... )

elise t.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 22:42

Als je weet dat je paard ingeslapen gaat worden,doe het dan niet op vrijdag,maar b.v.op donderdag en maak dan een afspraak met Rendac voor het ophalen op vrijdag.bij een spoed inslaping heb je dat natuurlijk niet.

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 22:42

Hier hebben ze ooit met de reguliere service een paard opgehaald. Dier is op donderdag avond overleden, vrijdag gebeld en zeiden in eerste instantie dat t maandag zou worden. Uiteindelijk is hij zaterdags opgehaald. Was even uit mijn hoofd in september en ook erg warm.

De andere wist ik dat ze ingeslapen gingen worden dus de rendac al op voorhand ingelicht zodat ze de dag na overlijden gelijk opgehaald werden.