Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jildau schreef:Ik vind de stal echt top en wil er ook niet weg en er zijn nog wel meer opties als deze kudde niet werkt. Maar twee weken aanzien is nog te doen.. Hij heeft geen wonden verder want hij zoekt het niet op dus wordt niet echt gepakt. Het is alleen wegjagen.
Ik heb op de vorige stal wel meegemaakt dat het er echt hard aan toe ging als er een nieuwe bij kwam en dat is nu gelukkig niet het geval. Ik houd het in ieder geval even goed in de gaten en geef 'm wat meer lekkers deze week. Iets met een ander paard erbij doen buiten de wei is ook een goede tip! 
Leo schreef:Niet schuldig voelen hoor, zo bedoelde ik het zeker niet!! Je verhuist met een reden en ik denk dat ik net als jij voor een andere groep gekozen had als hij steeds maar aangevallen werd. Klinkt als een zeer onveilige situatie.
Waar ik idd op doelde is dat het (veel) tijd kan kosten om op een nieuwe plek te settelen.
Zo te horen gaat het al de goede kant op!optimaal zou idd zijn als je hem rustig ergens bij kunt voeren buiten de groep om.