Welke klasse?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

M_ontana

Welke klasse?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-19 10:28

Hoi!

Sinds kort heb ik een nieuw paard, en met de inschalings tabel van de knhs kom ik er niet goed uit in welke klasse ik moet gaan starten.
Ik heb met een C pony m gesprongen, met een d pony l, en bij de paarden b (allemaal in Nederland).
Het paard heeft m gesprongen, maar dit was in Zweden dus ik weet niet hoe het regelement dan zit.
Wie weet het wel?

_Bianca

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 11:58

Citaat:
Voor ponydeelnemers, die overgaan naar de paarden, geldt dat in de discipline springen voor
het vaststellen van de hoogste gemeenschappelijke klasse moet worden uitgegaan van de
vergelijkbare hoogte van de hindernissen in de parcoursen van de desbetreffende klasse. De
deelnemer mag in dat geval kiezen of hij in de klasse wil uitkomen die behoort bij de hoogst
gemeenschappelijke hoogte of een klasse lager.

Jouw ervaring bij de pony's is 2x 0,90 m, bij de paarden B (1,00 m). Dus moet je B starten, ongeacht wat je paard al heeft gelopen :)

M_ontana

Re: Welke klasse?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-19 12:19

Ah oké. Stel je voor ik had l of m bij de paarden gesprongen, en mijn paard m in Zweden. Maakt het dan verschil uit omdat get land waarin is gestart anders is?

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 14:45

Ik denk dat de KNHS dit wel weet :D Ff bellen denk ik zo?