[EG]achtergrond van mijn shetlander

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

freedomshet

[EG]achtergrond van mijn shetlander

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-19 18:48

hoi ,

ik zal even beginnen met hoe ik bij Happy ben gekomen .

op mijn school zat een meisje die een eigen pony had .
toen ben ik naar haar moeder gestapt met de vraag of ik haar kon verzorgen dat kon , maar ze stond wel te koop .
na 4 maanden was ze verkocht , maar dit topic gaat niet over haar maar over de shet die daar ook stond en ik toen ben gaan verzorgen .
ik heb haar 9 maanden verzorgt en ze is nu alweer een half jaar van mij .

het verhaal van de oude eigenaar is dat ze waarschijnlijk mishandelt is en mager en met striemen bij haar kwam (dit heb ik niet gezien ze hadden haar al een half jaar toen ik daar kwam en ze was alweer op prima gewicht. ), ze was in het begin ook zeker heel bang, na een paar maanden kreeg ze en veulen ?! we hadden wel een eens grapje gemaakt dat ze misschien drachtig zou zijn omdat ze heel dik werd . en ja toen stond er een veulen in de stal _/-\o_ .

haar paspoort komt uit 2007 en ze is (nu) 16 geschat dus haar geboortedatum en ouders zijn onbekend .
maar omdat de oude eigenaar haar pas in 2016 (als ik het goed heb) heeft gekocht heeft vraag ik me af waar ze daarvoor gestaan heeft omdat ze bij hun dus mishandelt(?) aankwam . en waar ze de eerste 4 jaar heeft doorgebracht (zonder paspoort ).

ze is 80 cm , voskleurig , heeft een kol met heel veel witte haren eromheen en haar pasoort naam is tamara .
hier een foto van haar
Afbeelding

ik hoop dat iemand haar herkent en me iets kan vertellen over haar achtergrond .
Laatst bijgewerkt door C_arola op 28-01-19 19:26, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast naar de regels