Fouten uitslag springen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nummie

Fouten uitslag springen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-19 18:59

Toevallig gebeurd het mij nu een 2e keer, dat de uitslagenlijst en de informatie die naar de knhs is gegaan onjuist is..

Er is onterecht een balk gerekend. De eerste keer was vorig jaar, ik was in de B foutloos maar op de uitslagen stonden er 4 strafpunten.

De tweede keer was een aantal weken geleden, ik had 1 balk in de L maar er staan 8 strafpunten. Beide keren heeft het me dus een wp gekost. ik was al thuis toen ik er achter kwam en toevallig de uitslagen bekeek online.

Beide keren de vereniging aangeschreven, ze geven aan dat aan de jury uitslag niks gewijzigd mag worden.. opzicht kan ik me daar wel in vinden.. maar wat nu? Kan ik iets doen hiermee?

Iemand anders dit ook wel eens gehad? Ben benieuwd :)

StalNollie

Re: Fouten uitslag springen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 19:00

Tijdsfouten?

Laurievc

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 19:02

Inderdaad tijdsfouten?
Laat je je parcours filmen? Wachten op de uitslag, klopt het niet? Naar de jury met je filmpje.
Ik zit regelmatig mee bij de jury (timekeeping) en als er vreemde situaties zijn dan durven ze filmpjes (als die er zijn) herbekijken en de uitslag aanpassen :)

nummie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-19 21:09

Nee geen tijdfouten, sorry vergeten erbij te zetten :)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 18:01

Ik ben zelf jury en het is helaas simpel zat; soms worden er fouten gemaakt.
Ik, en veel van mijn collega’s, bewaren onze staten van de hele dag tot het einde van het concours. Het is dus altijd verstandig om de uitslag op de wedstrijd te controleren. Als je ziet dat daar een fout is gemaakt is het vaak gelukkig nog te achterhalen en te herstellen. Soms heeft de schrijfster perongeluk fout ingevoerd en hebben we het op onze eigen staat correct staan.

Mijn advies: uitslag op de wedstrijd te corrigeren.

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 18:09

Is het geen optie je rondes te laten filmen?
Dat kan je het bewijzen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 18:17

Zelfs met bewijs op een filmpje kun je hier niks mee doen. De enigste optie is wachten op de prijsuitreiking en dan de uitslagen controleren. Dan kun je direct protest aantekenen. Voor nu is het jammer maar helaas.