Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kwita schreef:In de provincie Zeeland heb je bij Oostkapelle echt wel bos,zelfs een kasteel. En genoeg boeren mini-campings in de buurt met chalets en vakantiehuizen.Zelfs duin overgangen om met je paard in een rit bos en duin te hebben!
Gypsy schreef:Bij burgh-haamstede is een bos met een menroute. Maar dat is maar 1 rondje dan. Volgens mij kun je beter naar bv drenthe gaan, daar valt meer te mennen.
leidelmeyer schreef:wij willen graag verhuizen naar een huisje met een weilandje voor 2 paarden. we kijken al een jaar in brabant en gelderland rond . we wonen nu in het westen en willen graag op ong 1 1/2 uur rijden in de de buurt van bossen wonen. maar we hebben nog niet iets gevonden wat onze "droom"is.....drenthe vinden we te ver van onze kinderen. dus we dachten misschien is zeeland wel mooi. en bossen en strand.....we zoeken gewoon nog verder
Ibbel schreef:Wonen in Zeeland en bos op max anderhalf uur rijden. Wat dacht je van West-Brabant? Breda? Oosterhout? Veel meer bos dan je in Zeeland zelf ooit zult vinden. Bossen en zeewind gaan niet zo goed samen nl.
Ibbel schreef:Wonen in Zeeland en bos op max anderhalf uur rijden. Wat dacht je van West-Brabant? Breda? Oosterhout? Veel meer bos dan je in Zeeland zelf ooit zult vinden. Bossen en zeewind gaan niet zo goed samen nl.
kwita schreef:Gypsy schreef:Bij burgh-haamstede is een bos met een menroute. Maar dat is maar 1 rondje dan. Volgens mij kun je beter naar bv drenthe gaan, daar valt meer te mennen.
Jep duidelijk zelf gedaan als zeeuw was dat heerlijk lekker verdwalen in het bos en dan tegen de avond thuis komen ik vond het heerlijk!