[EG]Geschiedenis van mijn nieuwe Palomino B pony 1.25m

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gilandro_c

[EG]Geschiedenis van mijn nieuwe Palomino B pony 1.25m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-19 18:55

wie weet wat meer over deze pony. Ik heb haar 2 weken geleden gekocht en we willen graag meer informatie over haar verleden.
Is de pony beleerd? Zoja wat kent ze?
Alle info is welkom. Ze is super lief en staat nu samen met onze andere B pony. Ze krijgt de komende maanden eerst de tijd om flink bij te komen en goed rantsoen en heel veel liefde!
Ze heeft al een mooie leeftijd maar nog mooi fit!
Wie helpt ons verder? Omgeving Overijssel/Drenthe

Afbeelding

Afbeelding

http://boktimg.nl/img/m/Woy1mI.jpg

Eigenaar is overleden. Ik weet alleen dat er een veulen bij heeft gelopen vorig jaar.

https://myalbum.com/album/8ttWoQupfRrj
Laatst bijgewerkt door C_arola op 16-01-19 19:10, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Beginpost en titel aangepast naar de regels

snoopydogy

Re: Geschiedenis van mijn nieuwe Palomino B pony 1.25m

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 18:56

kan foto nie openen en hoe heet ze en waar vandaan

Jolynne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 18:57

We kunnen geen foto zien. Maar heb je geen info gekregen van de verkoper van wat ze kent etc?

Er mist ook belangrijke info zoals; volledige naam, afstamming, geboortedatum, chipnummer.

Jolynne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 19:02

Zo staat het ook in haar paspoort?
Wat is haar afstamming, precieze datum? Misschien eens bellen naar het stamboek?

Kleine tip als dit nog niet gedaan is of niet bekend is: laten testen op cushing.

gilandro_c

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-19 19:06

Ik hoef alleen maar info over haar verleden, verder is ze in prima handen hier en wordt er goed voor haar gezorgd. Volledig nagekeken al door dierenarts. Goede gebitsbehandeling gekregen. Dus dat komt allemaal goed. Ze stond zonder deken bij de vorige eigenaar dus lekker dik in wintervacht! Alleen als je haar herkent van de foto dan graag even een berichtje.

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 21:14

Wat specifieke informatie over de pony zou helpen met identificatie en dus herkenning.
Van een foto van een pony valt weinig te herkennen omdat er zoveel zijn die er op lijken.

gilandro_c

Re: [EG]Geschiedenis van mijn nieuwe Palomino B pony 1.25m

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-19 23:06

Vanuit de papieren is alles al uitgezocht.
Hoop dat er op bokt pennymeisjes zijn die haar toevallig verzorgd hebben omgeving Overijssel/ Drenthe en haar herkennen. Daar gaat het me meer om wat ze verder in haar verleden heeft gedaan. Zo heel veel komen B palomino merries niet voor met zon bles lijkt mij. Ken je ze wel dan bericht me maar met foto.

Anoniem

Re: [EG]Geschiedenis van mijn nieuwe Palomino B pony 1.25m

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 23:09

Zonder verdere info wordt het wel heel lastig. Ik kom uit die omgeving maar zie zoveel ponys en hoor zoveel namen... Meer info zou handig zijn!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 23:11

Toch is een naam wel handig. Al is het alleen al omdat dit topic dan gevonden wordt mocht iemand die haar mist op haar naam zoeken.