Ik ben opzoek naar een leuk ponykamp met veel buitenritten voor gevorderden. Dus absoluut geen ponykampen waar je 1x in de hele week op buitenrit gaat/in de bak rijdt... Het liefst tussen de €200 - €380. Springen/crossen mag erin zitten, maar niet extreem hoge hindernissen

Zelf rij ik al 6/7 jaar. Ik ben 14. Misschien gaat een vriendin (14) ook mee, als het niet al te duur is. Ik rij erg afwisselende paarden bij ons op de manege, dus geen afgedankte manegeknollen. Ik heb een stevige zit, beheers de basis goed (stap, draf, galop, zadelen/poetsen, figuren etc), spring soms (niet al te vaak) een kruisje van 20-35cm. Vind het wel leuk om flink in rengalop er vandoor te gaan.
Had zelf al bij het Fjordenpaard gekeken, maar heb gehoord dat ze daar met hele grote groepen (50-60 man per ponykamp) reden in drie groepen (dus zo’n 20 per groep...) en dat leek mij niet bepaald fantastisch. Ook had iemand gezegd dat ze met halsters waaraan een bit en teugels worden vastgemaakt rijden, omdat ze zo veel paarden hebben (weet niet of dit waar is hoor)...
Heb ook bij Reelaer gekeken. Leek mij echt super. Eerste drie dagen cross/springen/politietraining, daarna elke dag op buitenrit. Had ook wat op yt opgezocht, en het lijkt mij echt gezellig. Vooral het keihard in rengalop over de ruiterpaden kan ik naar uitkijken

Dus, iemand ideeën/suggesties??