equi-agenda

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
friesvamke
Berichten: 50
Geregistreerd: 14-04-16

equi-agenda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-18 16:35

In de nieuwe hoefslag zag ik de equi-agenda voorbij komen. Heeft iemand hier al ervaring mee? Is hij ook handig als je meerdere paarden te rijden hebt?

__Leonie

Berichten: 1979
Geregistreerd: 15-01-08
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-18 19:29

Ik schop deze even omhoog. Ik wil hem ook misschien aanschaffen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 17:51

Nog even een schopje, wil hem misschien ook maar ben benieuwd naar ervaringen. Is het alleen wedstrijd gericht?

Obelix95

Berichten: 638
Geregistreerd: 12-09-10

Re: equi-agenda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 18:01

Ik heb het besteld, alleen nog niet binnen. Denk dat dat na kerst word. Als ik het binnen heb laat ik mijn mening weten :)

friesvamke
Berichten: 50
Geregistreerd: 14-04-16

Re: equi-agenda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-18 10:41

Ik heb hem gekregen voor kerst, maar ook nog niet binnen. Hopelijk vandaag. Ben benieuwd!

friesvamke
Berichten: 50
Geregistreerd: 14-04-16

Re: equi-agenda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-18 18:46

Ik heb hem gisteren binnengekregen. De eerste indruk is goed. Hij is zeker niet alleen wedstrijdgericht, meer op de trainingen en de lessen/planningen gericht. Per maand is er maar 1 wedstrijdevaluatie, dat hadden er van mij wel meer mogen zijn.
Hij is wel echt voor 1 paard bedoeld, dus ga even kijken of ik hem toch op de een of andere manier voor 2 paarden kan gebruiken.

Obelix95

Berichten: 638
Geregistreerd: 12-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 22:22

friesvamke schreef:
Ik heb hem gisteren binnengekregen. De eerste indruk is goed. Hij is zeker niet alleen wedstrijdgericht, meer op de trainingen en de lessen/planningen gericht. Per maand is er maar 1 wedstrijdevaluatie, dat hadden er van mij wel meer mogen zijn.
Hij is wel echt voor 1 paard bedoeld, dus ga even kijken of ik hem toch op de een of andere manier voor 2 paarden kan gebruiken.


Ik sluit mij hier bij aan!
Ziet er zeker goed uit op t eerste oog. Scheelt dat ik maar 1 paard heb, want t is idd gericht op 1 ruiter en 1 paard