Ik zoek een (gratis) app waar ik overzichtelijk van minimaal 2 paarden dingen kan bijhouden. Zoals hoefsmid, trainingen, dierenartsbezoekjes. Niet zozeer een app voor je buitenritten ofzo, maar dat ik bv categorieën kan maken: training-longeren, trainen-lange teugel, en zo dus overzichtelijk kan houden wat ik wanneer gedaan heb, en hoe het ging. Optie om video toe te voegen zou geniaal zijn, maar dat is wat veel gevraagd denk ik.
Zijn er mensen die zulke apps gebruiken, en zo ja, welke?
The Ponyapp. Ik gebruik hem alleen om DA/hoefsmid/tandarts bezoeken bij te houden, en eventuele medicatie. Heel handig vind ik zelf, geen idee of er ook trainingen in bijgehouden kunnen worden.
ittheclown
Geplaatst: 02-11-18 08:18
Ik gebruik daar iets voor wat gratis is.. simpel en makkelijk terug te kijken.. namelijk .. mij ageda op mijn telefoon elke soort training heeft een kleurtje leters, zo is in de bak dressuur rijden geel, longeren kichtgeel , buitenrijden groen, wandelen lichtgroen etc. Dingen die niet onder trainen vallenz oals hoefsmit, zijn rood, tandarts paars etc voor mij werkt het prima en kan snel zien waneer ik wat gedaan heb zonder een extra app te openen.
Moet het perse een app zijn? Je zou ook op je computer een eigen bestand kunnen maken. Daarin plaats je een agenda, notitiegedeelte en sla je foto's en filmpjes op. Deze zou je dan weer kunnen linken aan je telefoon.
Met de equistick zou je je trainingen kunnen bijhouden.