Heeft iemand deze laarzen van de Ej al? Ik ben heel benieuwd hoe ze eruit zien voordat ik ze bestel.
November108 schreef:Ik heb zezijn wel kunstleer natuurlijk, als je leer gewend bent zoals ik is het even wennen. Maar ik vond ze zo mooi haha. Niet de duidelijkste foto maar even snel in de winkel gemaakt toen ik ze paste. Ik vond de lichtbruine er in de winkel wel iets anders van kleur dan op de site, had ze meer cognac verwacht.
[ [url=m/YWEsfu.jpg]Afbeelding[/url] ]
cataplana schreef:Een aantal mensen bij mij op stal hebben ze! De cognac kleur is wel echt oranje oranje. Vind ze er mooi uitzien, maar hoor over het algemeen dat epplejeck laarzen niet enorm lang meegaan. Met intensief gebruik 1 a 2 jaar. Maar voor die prijs...
cataplana schreef:Een aantal mensen bij mij op stal hebben ze! De cognac kleur is wel echt oranje oranje. Vind ze er mooi uitzien, maar hoor over het algemeen dat epplejeck laarzen niet enorm lang meegaan. Met intensief gebruik 1 a 2 jaar. Maar voor die prijs...
FleurSandro schreef:Ik zag ze ook al voorbij komen maar volgens mij zijn ze heel kort...? Ik kan mij herinneren dan mijn hoogte 52cm is en ik hem geen lange benen... Deze laarzen zijn niet hoger dan 43cm zag ik, of keek ik verkeerd?
Edit: ik keek verkeerd maar dan nog... 50cm hoogte bij maat 43... Ik heb maatje 38
Djeradalover schreef:Ik heb bij derby hoogtemaat 52 en bij petrie 48, dus het kan wel hoor als je lange benen hebt. Ik vind die maatvoering bij derby sowieso echt vaag, want ze waren wel even hoog als mn petrie’s!
Esaqar schreef:Djeradalover schreef:Ik heb bij derby hoogtemaat 52 en bij petrie 48, dus het kan wel hoor als je lange benen hebt. Ik vind die maatvoering bij derby sowieso echt vaag, want ze waren wel even hoog als mn petrie’s!
Bij Petrie is 48 niet hoog, haha.
Gave laarzen verder, maar als de kwaliteit niks is hoeft het van mij niet.
Djeradalover schreef:Ik heb bij derby hoogtemaat 52 en bij petrie 48, dus het kan wel hoor als je lange benen hebt. Ik vind die maatvoering bij derby sowieso echt vaag, want ze waren wel even hoog als mn petrie’s!
Gebruikers op dit forum: SentiBot en 1 bezoeker