Benfan schreef:Een must have is een borstel die stroef is, met zo kort mogelijke haren. Vroeger vond je die overal, tegenwoordig niet meer. Kan me voor de geest halen dat Horze.nl ze had, met koper draden haren erbij in. Een schimmel borstel hete dat... kan het NIET MEER vinden, dus als iemand weet welke ik bedoel. Ik MOET hem hebben (paard is 95% wit) Hou je borstels schoon, ik was ze paar keer per jaar. Verder heb je bij de Action een spray voor honden, een shampoo in een oranje spuit flacon. Werkt super en hoeft niet uitgespoelt te worden.
En omdat mijn paard echt veel wit heeft, vind ik het heel makkelijk om haar onder een vliegendeken te houden. Daar blijft de meeste stront wel aanzitten (mevrouw ligt daar graag in) Dit scheelt in het wassen.. wat je niet teveel moet doen! Als je teveel wast hecht het vuil op geven moment beter, en dat zorgt voor vlekken.
Ik zie dat we schrob borstels moeten halen!! Maar euhm met koper?? Nooit gezien 
Mijn meneer ligt ook altijd in de stal echt wassen niet zo veel poets wel veel met een natte doek.... Of valt dat onder wassen?