Kledingmaat heb ik 44/46, ligt eraan, en dan vooral die grote boezem.......
Heb een jasje maat 48 van Harry’s horse aan gehad, overal te wijd maar kreeg hem op de boezem niet dicht :-(
Wie heeft er een goede tip
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Laibadji schreef:Moet het een paardenmelk zijn? Ik heb een hele tijd met een jasje met hetzelfde model gereden dat ik gewoon in een kledingwinkel had gekocht. Je kan nooit raden hoeveel positieve reacties ik kreeg over mijn mooie jasje.
Dus kijk daar ook eens. Misschien vind je daar wel iets dat mooier past.
maar waar vind je zon modelletje?
Laibadji schreef:Moet het een paardenmelk zijn? Ik heb een hele tijd met een jasje met hetzelfde model gereden dat ik gewoon in een kledingwinkel had gekocht. Je kan nooit raden hoeveel positieve reacties ik kreeg over mijn mooie jasje.
Eline91 schreef:Laibadji schreef:Moet het een paardenmelk zijn? Ik heb een hele tijd met een jasje met hetzelfde model gereden dat ik gewoon in een kledingwinkel had gekocht. Je kan nooit raden hoeveel positieve reacties ik kreeg over mijn mooie jasje.
Zo doe ik het ook al jaren
zaten maar 2 knopen aan dus eentje extra bovenin gemaakt zodat ie wat gesloten zat bij de boezem. Uiteindelijk poging gewaagd om er een korte slipjas van te maken en best succesvol als hobby naaister die nooit iets naait
(en had zoiets van is goed zat voor op de manege
)