Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Hmm, ik rijd dan bij de paarden, maar het viel mij op dat slechte dingen ook huppa 4en zijn. Netjes binnenkomen hoeft ook nog geen 7 te zijn. Een 7 is voor echt netjes, en krijg je niet meer omdat het 'gewoon goed' was. Ik zou dus zorgen dat je de travers en de keertwendingen niet een beetje, maar echt onder de knie hebt anders kost dat al 8 punten per proef, zoals bij mij, had nog niet over moeten gaan. Maar goed. Onthoud dat uitgestrekte draf niets met tempo te maken heeft, harder gaan knappen ze op af haha. Met middengalop echt overgang tonen maar niet wegstormen, wel duidelijk terugkomen. en een rúimere galopsprong, niet sneller dus. Enz. Ook heb ik ineens 6en ipv 7ens voor houding en zit van de ruiter en daar kan ik echt niet tegen, ben echt kei hard bezig.. wel stimulerend om geen punten meer kado te krijgen.
Lenn schreef:Hmm, ik rijd dan bij de paarden, maar het viel mij op dat slechte dingen ook huppa 4en zijn. Netjes binnenkomen hoeft ook nog geen 7 te zijn. Een 7 is voor echt netjes, en krijg je niet meer omdat het 'gewoon goed' was. Ik zou dus zorgen dat je de travers en de keertwendingen niet een beetje, maar echt onder de knie hebt anders kost dat al 8 punten per proef, zoals bij mij, had nog niet over moeten gaan. Maar goed. Onthoud dat uitgestrekte draf niets met tempo te maken heeft, harder gaan knappen ze op af haha. Met middengalop echt overgang tonen maar niet wegstormen, wel duidelijk terugkomen. en een rúimere galopsprong, niet sneller dus. Enz. Ook heb ik ineens 6en ipv 7ens voor houding en zit van de ruiter en daar kan ik echt niet tegen, ben echt kei hard bezig.. wel stimulerend om geen punten meer kado te krijgen.