Kan ik vandaag gewoon niet gaan, combinatie van slecht weer en een zere schouder. Voor mijn schouder had ik het eigenlijk nog niet willen laten maar mijn vriendje en chauffeur vond het te gevaarlijk om dat hele eind te rijden met windstoten van 60 tot 90 km/uur! Gisteren na de training zwiepte onze trailer ook al een keer goed heen en weer en dat vind ik al best link.
Als we nou een klein halfuurtje hadden moeten rijden dan hadden we het wel gedaan maar Waspik is voor ons al snel 1,5 uur rijden. Dus mijn vriendje wilde niet chauffeuren vandaag en daar had ik goed de baal van in!!!

Maar nou zit ik dus met een volgend "probleem". Ik had zo graag nog een keertje L2 gereden om er weer even in te komen in een bekende klasse met bekende en goed bevestigde oefeningen en dat kan nu niet meer. En ik heb ook de betreffende wedstrijden gebeld die ik had ingeschreven maar de startlijsten zijn voor de meesten al gemaakt en ik kan niet naar een lagere klasse omgezet worden. Ik zou me dan moeten afmelden en startgeld betalen en ergens anders nog een plaatsje moeten zien te veroveren in de L2. En dat zal nergens meer lukken binnen 2 weken denk ik.
Ik reed in de L2 wel steeds fijn in de punten maar kon e.e.a. nog niet zo fijn afwerken voor het gevoel. In de M1 zal dit allemaal nog zwaarder bestraft worden.
Nu zal ik met 17wp ook nog maar goed en wel 1 keer L2 MOGEN starten en dan MOET ik toch over, dat besef ik ook wel. Dus dan maar meteen?
Duimen jullie voor me mee dat het over 2 weken goed gaat komen meteen in de M1 na bijna 8 weken niet in de ring....ben er best zenuwachtig voor... .