Blauwe rijlaarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ev_a
Berichten: 40
Geregistreerd: 03-12-17

Blauwe rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-18 20:56

:wave:
Ik heb sinds kort een blauwe cap en nu heb ik bedacht dat het wel leuk is om daar blauwe laarzen bij te hebben.
Nu ben ik op zoek naar blauwe leren rijlaarzen met een rits op de voorkant of schuin voorop, bij voorkeur onder de 300 euro. Mag kan zijn, hoeft niet. Iemand een idee van welke laarzen/welk merk geschikt kan zijn :)?

BB80

Berichten: 897
Geregistreerd: 11-07-13
Woonplaats: ligt in Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 21:10

Petrie Athene of Olympic - 399€ Mooi donkerblauw en toplaarzen.... misschien een keer met korting verkrijgbaar? Anders bij Ooteman.nl alvast even op de site gluren.
Succes met je zoektocht!

VWestra
Berichten: 1099
Geregistreerd: 04-07-15
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 21:10

Ect Pioneer rijlaarzen? Als je geen maakwerk nodig hebt dan moet onder de 300€ lukken.

Saaams

Berichten: 13266
Geregistreerd: 20-01-10

Re: Blauwe rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 21:31

Standaard DeNiro? Volgens mij rond de €279

Kabouterdans
Berichten: 5086
Geregistreerd: 19-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-18 21:32

Zie mijn onderschrift :D

Ev_a
Berichten: 40
Geregistreerd: 03-12-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-18 12:32

Kabouterdans schreef:
Zie mijn onderschrift :D


Helaas hebben die een rits aan de achterkant zie ik! Ik zoek echt een rits voor of schuinvoor :)

Ev_a
Berichten: 40
Geregistreerd: 03-12-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-18 12:35

Only2Bianca schreef:
Petrie Athene of Olympic - 399€ Mooi donkerblauw en toplaarzen.... misschien een keer met korting verkrijgbaar? Anders bij Ooteman.nl alvast even op de site gluren.
Succes met je zoektocht!


Die olympic vind ik prachtig! Maar eens een kortingsactie afwachten, bedankt voor de tip!

Ev_a
Berichten: 40
Geregistreerd: 03-12-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-18 12:44

VWestra schreef:
Ect Pioneer rijlaarzen? Als je geen maakwerk nodig hebt dan moet onder de 300€ lukken.


Heb je toevallig ervaring met Pioneer laarzen? Ik lees er wisselende meningen over dus weet niet zo goed hoe fijn en goed ze zijn :))

Ev_a
Berichten: 40
Geregistreerd: 03-12-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-18 12:45

Saaams schreef:
Standaard DeNiro? Volgens mij rond de €279

Ga ik naar kijken! Zitten wel mooie laarsjes bij, maar niet veel blauw qua wat ik zo kan vinden

Denise_Storm

Berichten: 2370
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Blauwe rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 12:47

Lipica? Worden ze nog op maat gemaakt ook. Je hebt verschillende modellen. Als je zonder opties neemt, moet dat wel lukken voor die prijs.

Ev_a
Berichten: 40
Geregistreerd: 03-12-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-18 12:50

Denise_Storm schreef:
Lipica? Worden ze nog op maat gemaakt ook. Je hebt verschillende modellen. Als je zonder opties neemt, moet dat wel lukken voor die prijs.


Op maat gemaakt voor dat bedrag is al helemaal luxe! Ik ga eens kijken, bedankt voor de tip! :D

Ev_a
Berichten: 40
Geregistreerd: 03-12-17

Re: Blauwe rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-18 12:52

Ik lees wel berichten over niet zulke goede service en wisselende kwaliteit bij Lipica. Hoe is jouw ervaring daarmee?

Denise_Storm

Berichten: 2370
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 12:53

Ev_a schreef:
Ik lees wel berichten over niet zulke goede service en wisselende kwaliteit bij Lipica. Hoe is jouw ervaring daarmee?


Ik ben helemaa blij met mijn Lipica laarzen. Super fijn geholpen en de laarzen passen perfect. Hebt e nu een half jaar en blijven super mooi (rijd er minimaal 3 keer per week mee).


Afbeelding

VWestra
Berichten: 1099
Geregistreerd: 04-07-15
Woonplaats: Friesland

Re: Blauwe rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 15:48

zelf nog niet lang ervaring met Pioneer. Maar mijn instructrice al wel wat langer en is tevreden over de kwaliteit en de service.

Maar blauwe leren laarzen met de rits voor is niet goedkoop. De plek van de rits is duur heb ik ervaren. Bij Pioneer met de rist voor ga je het ook niet redden voor 300 euro. Mag ik vragen wat de redering is voor rits voor??

Daarnaast, voor 300 euro heb je natuurlijk geen laarzen aan kwaliteit en pasvorm als voor 800 euro bijvoorbeeld. Alles is naar waarde in mijn mening.

Anoniem

Re: Blauwe rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 16:11

Ik denk ook dat je het met €300 niet gaat redden met die "eisen".
Ik heb zelf felle rode laarzen, ook op maat gemaakt, maar reken maar zeker minimaal het dubbele :o

dondeyne

Berichten: 1953
Geregistreerd: 15-05-06
Woonplaats: Maastricht

Re: Blauwe rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 16:14

Ik heb donkerblauw laarzen van zowel Lipica als DeNiro met een polorits en ben met beiden heel tevreden. Helaas val ik bij DeNiro niet in de standaard maten en dan zijn ze een stuk duurder dan jouw richtprijs.. De kwaliteit is redelijk vergelijkbaar wat mij betreft, maar het leder van DeNiro is zachter waardoor het draagcomfort beter is.

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: Blauwe rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 16:17

Ik heb blauwe olympics, heb zelf erg lastige maten. Bij de divoza heb je ook blauwe laarzen!

Badeendje

Berichten: 3939
Geregistreerd: 25-11-11
Woonplaats: Baarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 16:18


Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 16:20

Ik ben altijd heel tevreden geweest over Lipica hoor. Alleen de afwerking en uitstraling is wat minder chique waardoor ik nu Derby heb. Ik heb ook DeNiro gehad en die zaten wel lekker, maar was daar verder helemaal niet tevreden over.

M_ontana
Berichten: 1280
Geregistreerd: 28-02-17

Re: Blauwe rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 16:22

DeNiro (evt tricolore, dat is onder je budget) :)

Sterre98

Berichten: 6320
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 16:41


mcjv

Berichten: 2161
Geregistreerd: 10-05-11
Woonplaats: Rotterdam

Re: Blauwe rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 03:10

Ik heb zelf Cavallo Insignis laarzen met een rochen randje. Dit zijn echt heerlijke laarzen maar wel boven je budget. Misschien iets om naar te kijken als er een kortingsactie is? Ze hebben mij €535 gekost als ik me niet vergis, dit is inclusief semi-maatwerk.

Afbeelding

Ev_a
Berichten: 40
Geregistreerd: 03-12-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-18 17:03

VWestra schreef:
zelf nog niet lang ervaring met Pioneer. Maar mijn instructrice al wel wat langer en is tevreden over de kwaliteit en de service.

Maar blauwe leren laarzen met de rits voor is niet goedkoop. De plek van de rits is duur heb ik ervaren. Bij Pioneer met de rist voor ga je het ook niet redden voor 300 euro. Mag ik vragen wat de redering is voor rits voor??

Daarnaast, voor 300 euro heb je natuurlijk geen laarzen aan kwaliteit en pasvorm als voor 800 euro bijvoorbeeld. Alles is naar waarde in mijn mening.


Redenering voor de rits voor of redenering voor het budget :p?

Ik merk inderdaad dat het lastig is om voor dit budget wat moois te vinden wat aan mijn eisen voldoet.. die van Divoza ga ik binnenkort eens bij kijken, bedankt voor de tip!
En anders misschien toch nog maar even doorsparen :j

Edit: ik las het verkeerd! Ik heb nu 2 paar laarzen gehad met rits achter en ik merk dat dat bij mijn linkervoet prima gaat maar dat mijn rechtervreef hoger is waardoor ik niet goed in de schoen kom. Doordat de rits dan aan de achterkant in de weg zit kan ik er niet zomaar in en merk ik dat mijn laarzen daardoor beschadigen (of mn hielen). Met sluiting aan de voorkant/zij-voorkant merk ik dat het wel goed gaat :)

Ev_a
Berichten: 40
Geregistreerd: 03-12-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-18 17:08

mcjv schreef:
Ik heb zelf Cavallo Insignis laarzen met een rochen randje. Dit zijn echt heerlijke laarzen maar wel boven je budget. Misschien iets om naar te kijken als er een kortingsactie is? Ze hebben mij €535 gekost als ik me niet vergis, dit is inclusief semi-maatwerk.

[ [url=m/VvpBFl.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ontzettend mooie laarzen :D inderdaad even korting afwachten en ondertussen dan maar doorsparen ;)

Heleennn

Berichten: 6351
Geregistreerd: 21-11-11

Re: Blauwe rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 17:32

Ik zeg ook petrie olympic, heb ik zelf al twee jaar en top kwaliteit en niet duur in verhouding