ruiterwinkel en vraag chaps

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Golden_Angel

ruiterwinkel en vraag chaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-18 09:26

Goedemorgen,

aangezien gisteravond mijn chaps het officieel hebben begeven, het was een zware begravenis :(, ben ik dus opzoek naar nieuwen. Enkel heb ik nogal een moeilijke maat dus ga ik bij voorkeur gewoon naar de winkel om te passen.
Nu zit ik altijd vast aan Divoza in Enschede maar zijn er nog meer ruiterwinkels in de buurt van Almelo e.o.? Ik ben in het bezit van een auto dus een stukje rijden is geen probleem.
Ik heb ook al het Ruiterparadijs in Hengelvelde gevonden maar veel verder kom ik niet.
Riel Klumper is hier Almelo is gesloten en Jan de Roo doet geen ruiterartikelen meer (Mocht hij het buiten mijn weten om nog wel doen, ik ben er met mijn maat ook nog nooit geslaagd daarvoor is het assortiment te klein..)

Ik heb namelijk vrij korte benen maar wel brede kuiten. Dus mocht je toch al dit topic lezen, wellicht dat iemand aanraders heeft omtrent chaps of laarzen voor een brede maar korte kuit? Als ik zo meet kom ik op
voor laarzen schoenmaat 37/38 kuit 41/42 hoogte 37/38 (mijn meetvaardigheid is nou niet je van het :') dus alleen de schoenmaat kan ik garanderen en das 37,5 dus altijd passen)

en de maten voor chaps zijn hoogte 28/29 en breedte 41/42

Ik hoor dus graag of jullie nog meer opties hebben :D.

Mocht het topic niet hier horen maar ergens anders hoor ik het overigens ook graag.

Alvast bedankt.
Laatst bijgewerkt door Dyonne op 10-07-18 10:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Kleine aanpassing gedaan.

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-18 12:52

Je hebt Velthof in borne, die heeft ook wel een aardig aanbod (niet zo als divoza, maar wel aardig wat). Henry Dijkers in Weerselo heeft ook wel iets, niet zo veel, maar kan altijd wat bestellen voor je. En verder weet ik ook niet zoveel eigenlijk.

Nieuwe touwhalsters klik voor de advertentie

Golden_Angel

Re: ruiterwinkel en vraag chaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-18 12:56

Ik heb inmiddels vorige week laarzen gevonden can de horka maar krijg het niet voor elkaar om het topic te sluiten..

Iig bedankt voor je reactie :D

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie