Hallo Ik ben op zoek naar een rijbroek moet een simpel zijn en geen dure. Ik vind de spullen van harry horse heel mooi en tof maar ik heb nog nooit de broeken van harry horse gebruikt.Wat zijn jullie bevindingen van de harry horse broeken ?
Ik heb alleen van Harry's horse een dikke rijlegging voor de winter.. heerlijk voor op en rondom stal, maar zodra ik ermee het zadel in moet vind ik het weer niks. Rijbroeken ooit 1 van gehad, maar die was al snel doorgereden en uitgelubberd tegenover andere merken.
Ik vind ze heel fijn. Mooi maat vast en bij mij houden ze best lang.
Zeker 3 jaar, al wissel ik ze wel met elkaar af. Ik rijd zo'n 5 a 6x per week 1 paard
BB80
Geplaatst: 25-05-18 16:52
Vind de kleding niet meer zo leuk tegenwoordig en ben overgestapt naar ander merk. Maar eerlijk is eerlijk, de rijbroeken die ik nog in de kast heb zitten allemaal even lekker, blijven lang goed en zijn kwalitatief prima. Heb er veel gehad en versleten in de afgelopen jaren. Rij er dagelijks mee, gaan in de was en de droger en dus niks mis mee. (Uitzondering HH dirty denim)
Ik heb er nu leggings van, vind ik de fijnste die er zijn, maar ze slijten wel redelijk hard. Ik had er vroeger ook wel broeken van. Ik vond dat je er wel aan zag dat het goedkoper spul was, maar ze gingen daarentegen wel langer mee dan mijn Pikeur broeken. Al waren ze dan wel verkleurd. Al met al vind ik het prima kleding voor de prijs.
Ik vind de rijbroeken van harry's horse niet zo. In het begin zitten ze prima, maar op een gegeven moment gaan ze slordig en losjes zitten. Ik heb liever een stevigere rijbroek, dat blijft beter in model naar mijn idee.
Ik heb vroeger ook altijd harryhorses gehad en ben nu al 5 jaar overgestapt naar Eurostar. Ik ben super tevreden met deze broeken, is eenmaal een kost maar dan heb je er ook heel veel jaren plezier van.