eerst startte ik dus met Mistral Jinx in de klasse B, hij is al een tijdje niet mee geweest op wedstrijd, omdat we in een dipje zaten/zitten, maar de eerste proef liep hij niet slecht, behalve verkeerde galop aanspringen en de 2e proef liep hij naar mijn gevoel nog beter. Ik was over beide proeven dus wel tevreden. In de eerste proef had ik uiteindelijk 158 punten en daarmee had ik de 2e prijs en in de tweede proef hadden we 160 punten en daarmee de 3e prijs. En dan te bedenken dat ik hem eerst niet mee wilde nemen.
daarna Mad Jamie gaan zadelen, om ons L1 debuut te maken. Ik ging er heen zonder verwachtingen. Toen zag ik op de startlijst staan dat ik tegen Karin v. Beek moest rijden, zij rijdt op een dekhengst en is 1 vd kanshebsters van de Limburgse titel in het L1. Maar Mad Jamie liep een nette proef, zonder grote fouten. En ook de tweede proef ging wel aardig, wel minder dan de eerste, maar deze had ik thuis nog niet geoefend en bovendien had ik me verreden in de proef.

nou wonder boven wonder waren we in de eerste proef 1ste met 168 punten

en als laatste dan nog mijn eigen pony Jafet ben Jaquar gestart, de eerste proef ging redelijk, kon wel beter en de tweede proef ging er veel fout hij was helemaal niet geconcentreerd. we moesten trouwens tegen Vera Roozen met Squaw (SGW EK combinatie) en tegen Maartje ter Braak met Isarco (dekhengst, 3e op de brabantse etc.) nou de eerste proef waren we nog 3e met 160 punten en de tweede proef waren we ook 3e maar nu met maar 154 punten. beide proeven werden gewonnen door Maartje ter Braak.
maar al met al heb ik een zware, maar sportieve leuke dag gehad!

ik had trouwens al mijn proeven uit het hoofd gereden, knap he

en ik ben zeker trots op mijn pony's