[PG] en [EG] fjord Palmer

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mandymeisje

[PG] en [EG] fjord Palmer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-18 09:16

Ik ben al enige tijd op zoek naar het veulen van mijn Fjord Mandy.
Ik weet inmiddels dat haar veulen een hengstje was die Palmer heet. Palmer is 22-05-1995 geboren. Mandy was toen net 3 jaar (16 april 1992). Veel te jong zou je denken om een veulen te krijgen. Ja dat klopt. De vader van Palmer is dan ook onbekend, waarschijnlijk over de omheining gesprongen. Dit is (naar wat ik heb vernomen) in Liempde gebeurd. Mandy is daar geboren en heeft daar groot mogen worden met een veulen als 'extraatje'.
Ik heb dit via het fjordenpaardenstamboek gekregen. Verder dan dit ben ik helaas niet gekomen.
Ik ben dus erg benieuwd naar Palmer, hoe ziet hij eruit? Leeft hij nog? Hoe is zijn karakter? En waar is hij?
Ook ben ik erg benieuwd naar foto's, of misschien heeft zelfs iemand foto's van Mandy toen ze klein was? Ik heb ooit is foto's gehad van de oma van Mandy en van de moeder van Mandy. Gerrie (moeder) en Sunngard (oma). De vader van Mandy is Bjorgard.
Wie kan mij verder helpen?

Isabel

Re: [PG] en [EG] fjord Palmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-18 09:31

Misschien kun je het op Facebook vragen in de “fjordengroep en vrienden”, volgens mij zit daar iemand die een heel bestand van alle fjorden bijhoudt. Heel veel succes!

Mandymeisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-18 10:56

isabel_94 schreef:
Misschien kun je het op Facebook vragen in de “fjordengroep en vrienden”, volgens mij zit daar iemand die een heel bestand van alle fjorden bijhoudt. Heel veel succes!

Top! Dankjewel, ik ga gelijk kijken