Dit zijn die van mij:
Hv polo polo favouritas ocean

Equit´m polo Jersey donker blauw (normaal is hij wel lichter dan op de foto)

Nou, ben benieuwd naar die van jullie!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

cindyy_1993 schreef:Oeeh leuk! Ik vind die eerste van HV Polo zo onwijs gaaf he! Wil nog heel graag daar de zwarte van maar vind ze nog een beetje duur en het geld is op![]()
Ik heb vorige week 2 polo's binnengekregen!![]()
Felix Buhler poloshirt Mara II in het zwart
[ [url=m/Cvy45C.jpg]Afbeelding[/url] ]
Steeds poloshirt Lotte in turkoois!![]()
[ [url=m/ItVDA5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Flappypower5 schreef:cindyy_1993 schreef:Oeeh leuk! Ik vind die eerste van HV Polo zo onwijs gaaf he! Wil nog heel graag daar de zwarte van maar vind ze nog een beetje duur en het geld is op![]()
Ook heel gaaf zeg! En dat turqouise vind ik ook helemaal geweldig!
Ik snap zeker wat je bedoeld want ze zijn al zo 50 euro per stuk, ik heb hem gelukkig in de aanbieding gekocht en ben er super blij mee! Je hebt er ook een hele collectie van dus mijn setje is nu al bijna compleet!

cindyy_1993 schreef:Oeeh leuk! Ik vind die eerste van HV Polo zo onwijs gaaf he! Wil nog heel graag daar de zwarte van maar vind ze nog een beetje duur en het geld is op![]()
immie_horses schreef:Die van HV Polo zijn zoo gaaf inderdaad! Daar heb ik er ook een van
[ [url=m/Kq5Egg.jpg]Afbeelding[/url] ]
En ik heb deze van Robby's, ik kwam hem tegen bij Jumping Amsterdam voor een tientje, dus ik nam hem gewoon mee![]()
[ [url=m/pG1rYx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Banyu schreef:Ik heb van de 2014 zomercollectie van HV Polo, de knal gele en roze, en de ocean blue!
Moet wel weer nieuwe aanschaffen ivm afvallen!
Zit erover na te denken om bij Decathlon te kijken. Maar van FB van Kramer zijn ook leuk, hoe bevallen die?
Zoek naar NIET getailleerd!!
Saaams schreef:cindyy_1993 schreef:Oeeh leuk! Ik vind die eerste van HV Polo zo onwijs gaaf he! Wil nog heel graag daar de zwarte van maar vind ze nog een beetje duur en het geld is op![]()
Bevallen ze qua pasvorm?
Flicka12 schreef:Flappypower5 schreef:[ [url=m/gJSp4A.jpg]Afbeelding[/url] ]
Welke kleur is dat?![]()
![]()
[/quote]
[/quote]