leuke en goedkope online adresjes gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hutcherson

Berichten: 7367
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 19:50

Voor echte koopjes (ook van de dure merken en nieuwe collecties) ga ik naar outletsales of verbouwingssales. Bij brabantsruiterhuis is 4 maal per jaar (of zelfs vaker) een giga sale. Drie rijbroeken voor de prijs van 1. Dekjes voor €15, dekens en jasjes voor weinig. Halsters, etc.

Caps zou ik vooral naar kortingsacties bij epplejeck en divoza kijken.

Nienkje_H

Berichten: 428
Geregistreerd: 22-01-14
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-18 20:03

gerjonie schreef:
Bedankt!! Ik heb net even gekeken naar de laarzen. Ik zag dat je van een maat ook weer te verkrijgen in een xs/s en m/l. Ik zie dat niet in hun maattabel. Wat zijn dan de normale maten? Maat 37 valt vaak in damesmaat.


Het is een Frans merk en wel een met recht “petit” dus dan zou ik voor je dochter voor de xs/s gaan. Er staat wel een maattabel op de site maar die is voor Franse raketgeleerden. Geen idee hoe die te interpreteren :D

gerjonie

Berichten: 58
Geregistreerd: 08-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-18 10:40

Nienkje_H schreef:
gerjonie schreef:
Bedankt!! Ik heb net even gekeken naar de laarzen. Ik zag dat je van een maat ook weer te verkrijgen in een xs/s en m/l. Ik zie dat niet in hun maattabel. Wat zijn dan de normale maten? Maat 37 valt vaak in damesmaat.


Het is een Frans merk en wel een met recht “petit” dus dan zou ik voor je dochter voor de xs/s gaan. Er staat wel een maattabel op de site maar die is voor Franse raketgeleerden. Geen idee hoe die te interpreteren :D


Ben geen Franse raketgeleerde _/-\o_ _/-\o_
Decathlon leren rijlaarzen staan ook genoteerd.

gerjonie

Berichten: 58
Geregistreerd: 08-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-18 10:46

RoyceMack schreef:
Voor echte koopjes (ook van de dure merken en nieuwe collecties) ga ik naar outletsales of verbouwingssales. Bij brabantsruiterhuis is 4 maal per jaar (of zelfs vaker) een giga sale. Drie rijbroeken voor de prijs van 1. Dekjes voor €15, dekens en jasjes voor weinig. Halsters, etc.

Caps zou ik vooral naar kortingsacties bij epplejeck en divoza kijken.



Ik heb net even gekeken online brabantsruiterhuis. Alleen gedeelte wintercollectie wordt er nu aangeboden. De winkel zit in sterksel of niet. Beetje ver weg. Maar bedankt voor de tip.

gerjonie

Berichten: 58
Geregistreerd: 08-08-17

Re: leuke en goedkope online adresjes gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-18 10:50

Een berichtje voor iedereen die gereageerd heeft.

Super bedankt voor de leuke tips en handige adresjes.

Fijn weekend!!

Marie111
Berichten: 4675
Geregistreerd: 15-07-10

Re: leuke en goedkope online adresjes gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 11:31


LetsDance01
Berichten: 1
Geregistreerd: 04-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 11:48

Ik vind Agradi de laatste tijd wat arrogant worden. Misschien gaat het te goed met hun. Kijk goed uit met de prijzen want listprijs ligt altijd hoger dus je moet wel van de standaard korting gebruik maken anders ben je al duurder uit. De korting van 40% is wel leuk maar als je een verkeerde deken besteld kun je niet eens opnieuw vooraf van deze korting gebruik maken. Na diverse telefoontjes en mailtjes nog niet geregeld. Uiteindelijk heb ik mijn deken gekocht bij goedkopedekens.nl en was ik ook nog eens veel goedkoper uit voor dezelfde merken. Dus goed om je heen kijken loont.

Rivano

Berichten: 2285
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Brazilië

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 15:21

gerjonie schreef:
Super bedankt voor de leuke tips en handige adresjes.


Dat is inderdaad het handige en de kracht van een Bokt forum! En natuurlijk slim van jou om een topic te openen voor je dochter.

Was nog een goede vergeten:
http://www.kramer.nl

Kinderrijbroeken in de sale vanaf 19,90 euro.
Minichaps vanaf 15,90
Jodpurs vanaf 16,90
Gevoerde winterrijlaarzen vanaf 19,90
Gewone rubberen rijlaarzen vanaf 17,90

juliar99

Berichten: 227
Geregistreerd: 28-04-14
Woonplaats: Meppel

Re: leuke en goedkope online adresjes gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-18 15:25

horze.com is ook fijn en betaalbaar! :)

MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 23:17

odilekk schreef:
Ben zelf fan van Ruitersport Ruinen Hebben veel spullen in diverse prijscategorieën en naar mijn ervaring goede kwaliteit.
Ook Decathlon is aan te raden, alleen vind ik het assortiment beperkt. Verder prima producten voor prima prijzen!



Ze hebben leuk spul vaak voor leuke prijzen. Maar de service is ronduit bagger. Dan liever wat meer uitgeven en dat er goede service is als het product kapot gaat oid.

Decathlon vind ik wel een aanrader, zeker voor kids. Bij decathlon heb ik voor mijn dochter laarzen, een broek en sokken gekocht was nog geen 30 euro kwijt. Voor volwassene heb ik geen ervaringen met de spullen van decathlon.

Zidore

Berichten: 5802
Geregistreerd: 31-01-09
Woonplaats: Onder de regenboog

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 06:14

LetsDance01 schreef:
Ik vind Agradi de laatste tijd wat arrogant worden. Misschien gaat het te goed met hun. Kijk goed uit met de prijzen want listprijs ligt altijd hoger dus je moet wel van de standaard korting gebruik maken anders ben je al duurder uit. De korting van 40% is wel leuk maar als je een verkeerde deken besteld kun je niet eens opnieuw vooraf van deze korting gebruik maken. Na diverse telefoontjes en mailtjes nog niet geregeld. Uiteindelijk heb ik mijn deken gekocht bij goedkopedekens.nl en was ik ook nog eens veel goedkoper uit voor dezelfde merken. Dus goed om je heen kijken loont.
mee eens, ik moest laatst iets terugsturen zie ik dat ze er verzendkosten vanaf hebben gehaald! Volgens mij was dat eerder niet, ik vond het een domper in ieder geval

gerjonie

Berichten: 58
Geregistreerd: 08-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-18 11:59

juliar99 schreef:
horze.com is ook fijn en betaalbaar! :)



Bedankt !! Horze.com staat nu ook op mijn lijstje.

gerjonie

Berichten: 58
Geregistreerd: 08-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-18 12:05

MISTRAL94 schreef:
odilekk schreef:
Ben zelf fan van Ruitersport Ruinen Hebben veel spullen in diverse prijscategorieën en naar mijn ervaring goede kwaliteit.
Ook Decathlon is aan te raden, alleen vind ik het assortiment beperkt. Verder prima producten voor prima prijzen!



Ze hebben leuk spul vaak voor leuke prijzen. Maar de service is ronduit bagger. Dan liever wat meer uitgeven en dat er goede service is als het product kapot gaat oid.

Decathlon vind ik wel een aanrader, zeker voor kids. Bij decathlon heb ik voor mijn dochter laarzen, een broek en sokken gekocht was nog geen 30 euro kwijt. Voor volwassene heb ik geen ervaringen met de spullen van decathlon.


.
Bedankt!! Service moet ook gewoon goed wezen. Bij online shops en zelfs winkels is toch afwachten. Op producten zit vaak 1 tot 2 garantie. Als het binnen die bepaalde periode kapot gaat met normaal gebruik. Moet men toch tegemoet komen.

gerjonie

Berichten: 58
Geregistreerd: 08-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-18 12:17

Zidore schreef:
LetsDance01 schreef:
Ik vind Agradi de laatste tijd wat arrogant worden. Misschien gaat het te goed met hun. Kijk goed uit met de prijzen want listprijs ligt altijd hoger dus je moet wel van de standaard korting gebruik maken anders ben je al duurder uit. De korting van 40% is wel leuk maar als je een verkeerde deken besteld kun je niet eens opnieuw vooraf van deze korting gebruik maken. Na diverse telefoontjes en mailtjes nog niet geregeld. Uiteindelijk heb ik mijn deken gekocht bij goedkopedekens.nl en was ik ook nog eens veel goedkoper uit voor dezelfde merken. Dus goed om je heen kijken loont.
mee eens, ik moest laatst iets terugsturen zie ik dat ze er verzendkosten vanaf hebben gehaald! Volgens mij was dat eerder niet, ik vond het een domper in ieder geval



Heb je verzendkosten betaald om het product thuis afgeleverd te krijgen, deze kosten moet je ook terugkrijgen. Retourkosten zijn ook eigenlijk voor de koper. De klant heeft een goed product ontvangen. Soms neemt een webwinkel dat voor eigen rekening.

Kairos
Berichten: 2719
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 12:24

Decathlon kan ik ook echt aanraden! Nette prijzen, veel aanbod. Koop zelf vooral mijn rijbroeken, jodphurs en chaps daar (ivm een groot hoofd lukt slagen voor een cap niet echt en 's zomers trek ik ook weleens een gewoon t-shirt aan als alle paardrijpolo's in de was liggen en poetsspullen zijn meer een eenmalige aankoop.) Heb nu zelf zo'n leggingachtige rijbroek, zit lekker luchtig, de haren blijven er minder aan plakken (en degene die blijven plakken gaan er makkelijker af). Enige nadeel aan die broek is dat er niet van die lusjes aanzitten, heb namelijk eigenlijk een riem nodig.
Deze heb ik: https://www.decathlon.nl/p/damesrijbroe ... 00&c=GRIJS
Zo nu en dan ga ik ook nog naar de plaatselijke ruitersport, maar dat is vooral voor caps en wedstrijdjasjes, want die pas ik liever. Decathlon broeken vallen bij mij meestal nog wel hetzelfde, dus we kijken vaak gewoon in het kaartje, maar jasjes moet ik toch zien en vasthouden. Idem dito met handschoenen.

MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 12:36

gerjonie schreef:
Bedankt!! Service moet ook gewoon goed wezen. Bij online shops en zelfs winkels is toch afwachten. Op producten zit vaak 1 tot 2 garantie. Als het binnen die bepaalde periode kapot gaat met normaal gebruik. Moet men toch tegemoet komen.


In mijn geval ging het om een deken die nog geen 8 weken(!) gebruikt is. Het paard is 26 jaar oud. En haar vorige deken ging al 4 jaar mee. Die heb ik vervangen omdat hij dunner werd, niet omdat hij stuk was. Hun reactie was, het paard had de gespen kapot geschuurd. Geen pensionklant of eigenaar heeft haar zien schuren. Ter compensatie kon ik 7.50 euro geloof ik terug krijgen op een deken van 70 of 80 euro, een deken die nog geen 8 week in gebruik was! Ik heb uiteindelijk de deken hier in de buurt laten repareren (kosten waren 15 euro) dus ook die 7.50 euro sloeg nergens op. Via bokt kwam ik er later achter dat de gespen de oorzaak zijn van het kapot gaan van de dekens. Voor mij geen equitheme dekens meer (wel erg fijne pasvorm) verder waardeloos. En ruitersport Ruinen is ook 2 klanten kwijt. Ik kom er niet meer en mijn bijrijder komt er ook niet meer.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34676
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 12:48

Kleding zoals laarzen en broeken kun je toch het best eerst passen in een winkel is mijn ervaring. De pasvorm kan zo verschillen per merk en model. Eigenlijk heb ik alles liever eerst gezien en gevoeld (en gepast zo nodig) voor ik het koop. Wij kopen vrijwel niks online.

gerjonie

Berichten: 58
Geregistreerd: 08-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-18 16:04

MISTRAL94 schreef:
gerjonie schreef:
Bedankt!! Service moet ook gewoon goed wezen. Bij online shops en zelfs winkels is toch afwachten. Op producten zit vaak 1 tot 2 garantie. Als het binnen die bepaalde periode kapot gaat met normaal gebruik. Moet men toch tegemoet komen.


In mijn geval ging het om een deken die nog geen 8 weken(!) gebruikt is. Het paard is 26 jaar oud. En haar vorige deken ging al 4 jaar mee. Die heb ik vervangen omdat hij dunner werd, niet omdat hij stuk was. Hun reactie was, het paard had de gespen kapot geschuurd. Geen pensionklant of eigenaar heeft haar zien schuren. Ter compensatie kon ik 7.50 euro geloof ik terug krijgen op een deken van 70 of 80 euro, een deken die nog geen 8 week in gebruik was! Ik heb uiteindelijk de deken hier in de buurt laten repareren (kosten waren 15 euro) dus ook die 7.50 euro sloeg nergens op. Via bokt kwam ik er later achter dat de gespen de oorzaak zijn van het kapot gaan van de dekens. Voor mij geen equitheme dekens meer (wel erg fijne pasvorm) verder waardeloos. En ruitersport Ruinen is ook 2 klanten kwijt. Ik kom er niet meer en mijn bijrijder komt er ook niet meer.


De keuze om dan niet te compenseren wat in verhouding ligt, vraagt om slechte recensie.

gerjonie

Berichten: 58
Geregistreerd: 08-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-18 16:13

Kairos schreef:
Decathlon kan ik ook echt aanraden! Nette prijzen, veel aanbod. Koop zelf vooral mijn rijbroeken, jodphurs en chaps daar (ivm een groot hoofd lukt slagen voor een cap niet echt en 's zomers trek ik ook weleens een gewoon t-shirt aan als alle paardrijpolo's in de was liggen en poetsspullen zijn meer een eenmalige aankoop.) Heb nu zelf zo'n leggingachtige rijbroek, zit lekker luchtig, de haren blijven er minder aan plakken (en degene die blijven plakken gaan er makkelijker af). Enige nadeel aan die broek is dat er niet van die lusjes aanzitten, heb namelijk eigenlijk een riem nodig.
Deze heb ik: https://www.decathlon.nl/p/damesrijbroe ... 00&c=GRIJS
Zo nu en dan ga ik ook nog naar de plaatselijke ruitersport, maar dat is vooral voor caps en wedstrijdjasjes, want die pas ik liever. Decathlon broeken vallen bij mij meestal nog wel hetzelfde, dus we kijken vaak gewoon in het kaartje, maar jasjes moet ik toch zien en vasthouden. Idem dito met handschoenen.


Bedankt voor je berichtje. Dat snap ik heel goed dat je voor de caps en wedstrijd jasjes zelf wilt passen. Mijn dochter rijd geen wedstrijden, misschien in de toekomst. De broek staat ook genoteerd. Moet nog even kijken in de kindermaat. Ze waren net offline.

MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 22:34

gerjonie schreef:
De keuze om dan niet te compenseren wat in verhouding ligt, vraagt om slechte recensie.


Ja eigenlijk heb je daar wel gelijk in! Al raad ik mensen het merk equitheme en ruitersport ruinen niet aan als mensen er naar vragen.

BrittBR
Berichten: 48
Geregistreerd: 03-05-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-18 09:34

Op Horze.nl zijn veel producten tegen een aantrekkelijke prijs te kopen! Ook nog zeer goede kwaliteit!!

Mb123x
Berichten: 155
Geregistreerd: 28-10-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 10:07

Ruitersport ruinen is heel erg goedkoop!!!

Sanne_92
Berichten: 83
Geregistreerd: 07-05-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 13:05

Mijn favoriet is eigenlijk https://budgetruitershop.nl/

Voordelig, altijd kortingen (altijd standaard 10% en regelmatig een actie) en ze hebben ook starterssets met extra korting! Zou ik in de gaten houden als ik jou was!
Daarnaast is Harry's Horse een prettig en goedkoop merk.