[VRAAG] Filmen langer dan 10 min

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MareOfThrace

[VRAAG] Filmen langer dan 10 min

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-18 21:23

Geen idee of mijn vraag hier thuis hoort, maar ik kon niet meteen een ander forum vinden.

Ik heb een Sony Cybershot camera en zou graag mijn trainingen filmen.
Hiervoor wil ik de camera in een hoek van de piste plaatsen en deze gewoon laten filmen.

Gisteren geprobeerd. Ik heb alleen maar de eerste 10 min en daarna schakelde hij vanzelf uit...

Ik ben al jaren tevreden over mijn cameraatje (zowel van foto's als van video's) maar ik heb nog nooit een video proberen te maken van een uur lang. Ik wist dus niet dat mijn camera na 10 min uitviel (menig dressur/springzedstrijd duurt dan ook niet langer dan 10 min)

Ik heb al in de instellingen liggen neuzen maar kan niks vinden...

Iemand een idee of ik ervoor kan zorgen dat mijn camera langer filmt dan 10 min?
Of zal ik een nieuwe moeten kopen en in de winkel daar specifiek om moeten vragen?

PS: ik houdt in mijn achterhoofd dat ik in de toekomst graag de PIXIO camera zou willen kopen (Die Snuitable ook gebruikt op YouTube) maar als mijn camera uitvalt, dan heb ik nog niks aan dat robotje...

Hopelijk kan iemand me helpen :)

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-18 21:27

Aangezien dit topic op Huis, tuin en techniek hoort maar de topicstarter daar te weinig posts voor heeft kan ik het niet verplaatsen en moet ik dit topic op slot zetten.